BBG Laptop €700 'best buy' lijkt nergens te koop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-08 14:27
Artikel: Best Buy Guide: Beste allround laptop

Feedback: de 'best buy' lijkt in pricewatch nergens beschikbaar (behalve dan in de directe link in het artikel zelf naar laptop.nl). Is deze laptop dan eigenlijk EOL en moet er een andere gekozen worden? Of is dit een ad voor laptop.nl en staat dit onduidelijk vermeld?

Auteur: @PiweD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:55

MsG

Forumzwerver

Ik kan hem gewoon bestellen bij Paradigit? Ook bij Bol Plaza, weliswaar iets duurder daar.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:26

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Bij paradigit ook gewoon te koop

uitvoering: Lenovo ThinkBook 16 G6 ABP (21KK000UMH)

Fuck me…@MsG was snellerder :P

[ Voor 9% gewijzigd door Fraggert op 20-03-2024 16:54 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Yep, lijkt erop dat ie even niet te koop was, maar nu weer beschikbaar. In de 500€-categorie zitten wel twee probleempjes, die ga ik morgen updaten!

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-08 14:27
Bij mij dus leeg in pricewatch, maar dat zal dan misschien zijn omdat ik in België woon. Ik zeg trouwens niet dat die nergens te koop is, enkel dat het wat vreemd is dat de aangeraden laptop in pricewatch nergens te koop lijkt te zijn :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JeyrN3MhqOkUJTNxNpa7l3T2R5s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WhEpNTyDD7YN8RFpJYzF2v3z.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Ah, ja, dat zou goed kunnen, we houden op dit moment niet echt goed rekening met de Vlaamse gebruiker, die niet alleen vanuit een Vlaamse webshop wil bestellen, maar ook een ander tobo wil (azerty ipv qwerty). Ik heb hier even geen oplossing voor. Wel een trucje bij Lenovo: de laatste letter van het typenummer 'H', staat voor Holland. Als je daar een 'B' van Belgie van maakt, krijg je de belgische uitvoering. Werkt niet altijd, maar bij deze toevallig wel :) uitvoering: Lenovo ThinkBook 16 G6 ABP (21KK000UMB)

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Pagina: 1