Sinds 2 maanden nieuwe apparatuur aangeschaft met ARC compatibiliteit. Onder andere een sony Bravia XR-77A84L en een Marantz Cinema 40 receiver. Ik maak gebruik van een CI+ module in de tv. Geluid wordt weergegeven door de externe (5.1) home cinema set die aangesloten is op de Marantz. Eigenlijk werkt alles prima. Het geluid wordt netjes weergegeven zoals ik het wil. Wat me echter stoort is het volgende:
Als ik bij de instellingen op mijn sony TV kijk naar de verbinding ARC en ik klik die aan, zie ik dit:
:strip_exif()/f/image/8WZmYC1G7INXkuASb6NQitmx.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is wel vreemd, want het geluid wordt netjes weergegeven door mijn speakers. Waarom is het dat ik deze melding krijg. Heb ik toch iets verkeerd ingesteld?
Als ik naar het menu 'sync apparatenlijst' ga, zie ik de receiver wel degelijk staan, maar ik dacht dat in de kolom 'audiosysteem' ook ''actief'' of iets dergelijks zou moeten staan.
:strip_exif()/f/image/j99sZ8jhCINHsBB8BhLIuKRY.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus er lijkt toch iets niet helemaal goed te gaan.
Iemand een idee of suggestie? Of staat alles gewoon goed en is dit een bug van de sony tv?
Als ik bij de instellingen op mijn sony TV kijk naar de verbinding ARC en ik klik die aan, zie ik dit:
:strip_exif()/f/image/8WZmYC1G7INXkuASb6NQitmx.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is wel vreemd, want het geluid wordt netjes weergegeven door mijn speakers. Waarom is het dat ik deze melding krijg. Heb ik toch iets verkeerd ingesteld?
Als ik naar het menu 'sync apparatenlijst' ga, zie ik de receiver wel degelijk staan, maar ik dacht dat in de kolom 'audiosysteem' ook ''actief'' of iets dergelijks zou moeten staan.
:strip_exif()/f/image/j99sZ8jhCINHsBB8BhLIuKRY.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus er lijkt toch iets niet helemaal goed te gaan.
Iemand een idee of suggestie? Of staat alles gewoon goed en is dit een bug van de sony tv?