Goedendag,
Ik ben nu bezig met het samenstellen van een ddr4 Intel pc. Ik doe er niet heel spectaculaire dingen mee. Maar mocht ik later toch wat games gaan spelen, dan kan ik altijd nog een losse gpu aanschaffen. Vandaar dat er een voeding van 750 watt in zit.
Mijn vraag is: levert deze samenstelling van componenten een stabiele pc op?
En is de koeling goed genoeg (ook bij eventuele full load?) Is de 12400 écht een heethoofd?
De lexar thor modules zijn redelijk nieuw op de markt en iets wat nieuw is, moet nog maar blijken of het goed werkt. Kon niet heel veel reviews vinden. Dat is ook zo met dit MSI moederbord.
En de witte koeler en witte ram modules staan hopelijk wel grappig op zo'n zwart mobo.
Ik ben nu bezig met het samenstellen van een ddr4 Intel pc. Ik doe er niet heel spectaculaire dingen mee. Maar mocht ik later toch wat games gaan spelen, dan kan ik altijd nog een losse gpu aanschaffen. Vandaar dat er een voeding van 750 watt in zit.
Mijn vraag is: levert deze samenstelling van componenten een stabiele pc op?
En is de koeling goed genoeg (ook bij eventuele full load?) Is de 12400 écht een heethoofd?
De lexar thor modules zijn redelijk nieuw op de markt en iets wat nieuw is, moet nog maar blijken of het goed werkt. Kon niet heel veel reviews vinden. Dat is ook zo met dit MSI moederbord.
En de witte koeler en witte ram modules staan hopelijk wel grappig op zo'n zwart mobo.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i5-12400 Boxed | € 151,99 | € 151,99 |
1 | Moederborden | MSI Pro B760M-P DDR4 | € 97,- | € 97,- |
1 | Behuizingen | Montech X3 GLASS Wit | € 54,90 | € 54,90 |
1 | Processorkoeling | DeepCool AK620 White Edition | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Geheugen intern | Lexar Thor LD4BU016G-R3600GDWG | € 90,91 | € 90,91 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 750 Gold | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Lexar NM710 1TB | € 62,90 | € 62,90 |
Totaal | € 522,60 |