Apparaattype wijzigen in Tahoma app / Tahoma Switch

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeCay
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18-04-2024
Hallo,

Mijn vraag is eerder een luxeprobleem dan een echt probleem, maar ik probeer hier toch eens.

Wij hebben 5 identieke zonweringen die aangestuurd worden via een Tahoma Switch, en die we via smartphone bedienen met de Tahoma/Somfy app. We hebben ook per zonwering een fysieke Somfy Smoove afstandsbediening.

Bij het toevoegen van de zonweringen in de Tahoma/Somfy app "weigert" 1 van de zonweringen ('Bureau' in het screenshot) herkend te worden zoals de andere zonweringen, wat - gewoon puur praktisch - ambetant is, aangezien ik ze zo niet mooi kan groeperen.

Het apparaat verwijderen uit de app en vervolgens weer toevoegen (via de procedure met de Prog knop achteraan op de fysieke afstandsbediening) helpt niet: het apparaat komt dan steeds terug onder het 'oude' apparaatstype, alsof het toch nog ergens in cache hangt in de app.

Is er een mogelijkheid om het apparaatstype na toevoeging te wijzigen, of indien niet, is er een manier om een reeds toegevoegd apparaat volledig uit de cache van de app te halen?

Alvast bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4gZR4hI0R29GSM28YRknKQl5E04=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0TVq9tX7kkFnhJV1MtHwuIAz.jpg?f=fotoalbum_large