TuneIn Google assistent LG-WK7 speaker

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conib00
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-03 10:10
TuneIn google assistent LG-WK7 speaker
Mijn probleem : radio gelderland , Joe ned.,NPO radio 5 doen het allen goed op mijn LG-WK7 speaker met ok google stream b.v.radio NPO 5 MAAR radio Kiezerstad Classics niet!! deze speelt wel af op mijn android maar als ik deze dan door stuur naar mijn LG-WK7 speaker hoor ik niets meer.
Ook (wat voorheen +/- een maandje geleden) nog wel werkte via de google assistent. OK Google stream Kiezerstad classics op TuneIn doet het dus niet meer wel de andere genoemde zenders.
Nu is mijn vraag wat die ik niet goed of wat kan ik hier aan doen??

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 10:43

3raser

⚜️ Premium member

Is de zender soms niet meer beschikbaar via TuneIn?
Ik kan hem zelf niet vinden in de lijst met zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 10:43

3raser

⚜️ Premium member

Oh wacht, het is geen "Kiezerstad" maar "Keizerstad". Je hebt de naam van het radio station verkeerd gespeld. Keizerstad Classics bestaat wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conib00
De zender is wel beschikbaar op TuneIn op mijn android device MAAR na het door sturen naar mijn speaker wordt het stil ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conib00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DAKFqKmgPY1pnV2rBruzn7QJ9u0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gWvluBg4oI5wtF9SRCE2dyMD.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conib00
Heb contact opgenomen met TuneIn.
"Bedankt dat je contact met ons opneemt. Ik heb dit probleem geëscaleerd naar het technische team en zal het je laten weten zodra ik iets van ze hoor. Bedankt voor je geduld terwijl we werken aan het oplossen van je probleem."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conib00
Bericht van Tunein van 16-07-2024
"Beste There,

Bedankt voor je geduld. Onze excuses voor de vertraging; kun je ons bevestigen of je het radiostation via Bluetooth naar je LG-WK7-speaker kunt casten?

We kijken uit naar je reactie."

Foutje van Tunein probleem had niets te maken met Bluetooth maar met de Google Assistent..

En ja hij doet het weer met dank aan Tunein !

[ Voor 13% gewijzigd door conib00 op 21-07-2024 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcos69
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik heb nu regelmatig hetzelfde probleem. Tunein speelt niet meer af op mijn WK7. Hij meldt wel dat ie bijv Skyradio gaat afspelen, maar vervolgens blijft het stil. Ook als ik via Tunein op mijn Samsung Skyradio luister en ik wil deze vervolgens via mijn WK7 afspelen blijft het stil.
Wat was in jouw geval de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p_jaro
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 18-04 08:18
Ik heb dirt ook vaak met mijn nest mini. Dan vraag ik voor qMusic en dan krijg ik de hollandse versie i.p.v. de belgische. Echt ambetant haha...

p_jaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woppy31
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 20-05 20:00
[quote]conib00 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:07:
Bericht van Tunein van 16-07-2024
"Beste There,

Bedankt voor je geduld. Onze excuses voor de vertraging; kun je ons bevestigen of je het radiostation via Bluetooth naar je LG-WK7-speaker kunt casten?

We kijken uit naar je reactie."

Foutje van Tunein probleem had niets te maken met Bluetooth maar met de Google Assistent..

En ja hij doet het weer met dank aan Tunein !

Hoe neem je contact op met TuneIn, hier speelt hij geen TuneIn meer af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woppy31
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 20-05 20:00
Hoe neem je contact op met TuneIn, hier speelt die sinds een paar dagen geen enkele zender van Tunein meer af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conib00
Hallo allemaal
Het probleem doet zich, na maanden correct afspelen, weer voor.
Ik vraag Google "Hey google stream Keizerstad classics op TuneIn" dan antwoord de speaker met "Ik stream Keizerstad Classics op TuneIn" en dan blijft het stil....
Heb wederom een ticket geopend op https://help.tunein.com/nl/support/tickets/new .
Pagina: 1