Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handoff
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 07:03
Het overzetten van de gegevens van Whatsapp is een nachtmerrie. Ik gebruik de app Stap over op iOS, waarin je de gegevens van Whataspp kan overzetten naar de iPhone 15. Tijdens een van de stappen gaat de app naar Whatsapp, waar hij de data gaat voorbereiden tot overdracht. Dit gaat prima totdat ik het heb overgedragen naar iPhone, waarna ik tijdens het importeren van de chats blijf steken op 40% en dan een foutmelding krijg, die niet nader omschreven is. Ik kan het opnieuw proberen, maar dan blijft hij ook op 40% staan. Wat kan ik doen?

Beste antwoord (via Daedalus op 20-03-2024 15:45)

• handoff
Alles. Ik heb inmiddels de oplossing gevonden door iCloud uit te zetten en eerst zelf handmatig een backup te maken in de instellingen van Whatsapp.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:03
Welke zaken hier heb je al geprobeerd: https://faq.whatsapp.com/...47483?helpref=faq_content ?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• handoff
Alles. Ik heb inmiddels de oplossing gevonden door iCloud uit te zetten en eerst zelf handmatig een backup te maken in de instellingen van Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmas
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 25-10-2024
Hi,

Ik loop tegen exacte hetzelfde probleem aan, kan je mij vertellen hoe je icloud uitzet en die backup maakt? Want je maakt die backup toch altijd via icloud?

Thanks, je zal me enorm helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badboy2161
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-07 14:23
@cosmas Je kan in de instellingen van je iPhone iCloud uitzetten, boven aan in de instellingen, klik je op je eigen naam en dan iCloud. In whatsapp kan je bij instellingen via chat -> back up chats een handmatige back up maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-09 19:10
handoff schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 14:26:
Kan je deze zo importeren op Whatsapp? Ik ga misschien ook binnenkort overstappen naar Android 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:17
DLSS schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 16:51:
[...]

Kan je deze zo importeren op Whatsapp? Ik ga misschien ook binnenkort overstappen naar Android 🤔
WhatsApp heeft zelf ook een functie ingebouwd, waarmee je iOS naar Android kan doen, zit onder instellingen -> chats -> verplaats naar android

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joecarrow
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 23-11-2024
Hallo! Probeer de cache van beide apps te wissen, de apparaten opnieuw op te starten en ervoor te zorgen dat zowel WhatsApp als Move to iOS zijn bijgewerkt. Als het nog steeds niet lukt, kan een tool van derden zoals iCareFone helpen de overdracht te voltooien.
Pagina: 1