Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westmania
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-04 13:02
Mijn Pas aangeschafte Huawei GT heeft een barst in het scherm. Nu kan ik geen plek vinden die dat kan repareren behalve Huawei service center. Heeft iemand daar ervaringen mee? Of tips waar ik dit zou kunnen laten repareren? Ik betaal niet graag hetzelfde voor reparatie als voor de aanschaf van een nieuwe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P10xVX1NxnFMM1Nvv4eY98azm2k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ASeAjbHHPunqtQGcuQ0BTE3w.jpg?f=fotoalbum_large

Ze melden:

LET OP!
(In geval van uitsluiting van de garantie van je product (breuk, oxidatie, schok die de storing veroorzaakt) wordt een prijsopgave voor de reparatie aan u voorgelegd. In geval van het niet accepteren van de schatting van diagnostische en administratieve kosten wordt een bedrag van € 40,- in rekening gebracht.)

En in een mailwisseling:
De kosten van de reparatie zijn voor ons moeilijk in te schatten, hiervoor zal het product opgestuurd moeten worden naar het service center, daar zal het product bekeken worden en een prijsopgave gemaakt worden.
Het is voor ons een lastige vraag om te beantwoorden, uit ervaring blijkt dat een reparatie soms vrij prijzig kan zijn omdat er veel onderdelen verbonden zijn met elkaar. Het kan zo zijn dat bij het vervangen van het glas ook andere onderdelen vervangen moeten worden. Helaas is het voor ons niet mogelijk om dit van ter voren in te schatten.

[ Voor 4% gewijzigd door Westmania op 20-03-2024 09:49 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 14:53
Opties zijn toch vrij duidelijk?

Diagnose kost je 40 euro.

Reparatie kosten weet je nog niet, kan veel hoger uit valen, kan lager uit vallen.
Om dat te ontdekken kost je dus 40 euro.

Hoe dan ook heb je nu een horloge met een beschadige glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:41

Barrycade

Through the...

Tja zou m opsturen. Veel andere keuzes heb je niet. In het ergste geval kost het je 40 euro extra. In het beste geval ben je voor minder dan een nieuwe uit de brand.

offtopic:
dit is geen barst meer

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Westmania
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-04 13:02
Ik heb m uiteindelijk laten repareren via Huawei Service Center voor zo'n 120 euro.