Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Nee, omdat het exact hetzelfde artikel is als deze: http://www.tweakers.net/nieuws/18308
Het is de nl vertaling van het engelse artikel uit die posting, het is dus al een keer gepost. Vandaar dat ik hem van de FP heb gehaald.
Postings trashen is alleen voorbehouden aan een paar mensen en die zijn er nu niet, dus tot die tijd zal deze ghostthread nog even bestaan.
Het is de nl vertaling van het engelse artikel uit die posting, het is dus al een keer gepost. Vandaar dat ik hem van de FP heb gehaald.
Postings trashen is alleen voorbehouden aan een paar mensen en die zijn er nu niet, dus tot die tijd zal deze ghostthread nog even bestaan.
Dat klopt ik ben eerst langs een andere site gegaan om te kijken of er een update beschikbaar was. Ik dacht dan lees ik het zo meteen wel even. Ik kom 5 minuten later terug en weg is de Geforce3 roundup.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Dat verklaard de -1 dubbelpost ook 
Ok, nu weet ik het, zat net wel raar te kijken toen ik in eens een item minder zag naar een refresh
(Puur uit nieuwsgierigheid: worden de al geplaatste reacties meegeteld? Want er stonden er een paar niet helemaal correct qua score).
Ok, nu weet ik het, zat net wel raar te kijken toen ik in eens een item minder zag naar een refresh
(Puur uit nieuwsgierigheid: worden de al geplaatste reacties meegeteld? Want er stonden er een paar niet helemaal correct qua score).
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr