Ik ben op zoek naar een manier om te wisselen tussen mijn werklaptop (Dell Latitude 5530) en mijn eigen privé/gaming PC.
Ik zet zelf te denken aan een KVM Switch, zoals: Jidetech Auto detection Dual Monitor Displayport KVM switch. Alleen past deze volgens mij niet op de poorten van de laptop (zie bijgevoegde foto's).
Heeft een van jullie een goede KVM Switch (of iets anders) waarmee ik tussen mijn twee systemen kan wisselen?
Ik zal foto's van alle poorten toevoegen. Als jullie meer info willen hebben, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!:strip_exif()/f/image/RRru0jAhZ628aEhbUNNHQGEC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O0tmGqYjGYpibMjAMx6Jrqpg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k1QXfVO3S8j380oepzztxmCq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cmKEjCphJ5rJp1RcFG0OxLjw.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zet zelf te denken aan een KVM Switch, zoals: Jidetech Auto detection Dual Monitor Displayport KVM switch. Alleen past deze volgens mij niet op de poorten van de laptop (zie bijgevoegde foto's).
Heeft een van jullie een goede KVM Switch (of iets anders) waarmee ik tussen mijn twee systemen kan wisselen?
Ik zal foto's van alle poorten toevoegen. Als jullie meer info willen hebben, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/RRru0jAhZ628aEhbUNNHQGEC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O0tmGqYjGYpibMjAMx6Jrqpg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k1QXfVO3S8j380oepzztxmCq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cmKEjCphJ5rJp1RcFG0OxLjw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0ssTto9kqwYBSno9M40SA9XH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door gregorium56 op 19-03-2024 23:14 ]