Mijn moeders acer desktop doet heel gek al ze ingelogd is .. hij start eerst gewoon normaal op, je kan je wachtwoord in toetsen, overal op klikken en dan daarna als ze is ingelogd flikkert de hele tijd de onderste balk en de muis staat telkens een draai dingetje bij.
Je kan nergens op klikken of doen, het Windows knopje op het toetsenbord doet ook niks meer. Als je op rechtermuisknop drukt gebeurd er ook niks..
Wat moet ik doen??
Al haar belangrijke documenten staan er op.
--
Het is een Acer zoals ik al zei, Acer Aspire Z3801
--
Ik heb de computer meerdere keren proberen opnieuw in te stellen, maar keer op keer geeft ie aan dat er een probleem is en dat het niet kan. Ookal klik ik op alles verwijderen en het gewoon weer terug naar fabriekinstellingen te zetten.
Meerdere keren CTRL + ALT + DELETE gedaan.. maar nog steeds niks hielp..
...
Dit is dus wat je te zien krijgt ⬇️
Je kan nergens op klikken of doen, het Windows knopje op het toetsenbord doet ook niks meer. Als je op rechtermuisknop drukt gebeurd er ook niks..
Wat moet ik doen??
Al haar belangrijke documenten staan er op.
--
Het is een Acer zoals ik al zei, Acer Aspire Z3801
--
Ik heb de computer meerdere keren proberen opnieuw in te stellen, maar keer op keer geeft ie aan dat er een probleem is en dat het niet kan. Ookal klik ik op alles verwijderen en het gewoon weer terug naar fabriekinstellingen te zetten.
Meerdere keren CTRL + ALT + DELETE gedaan.. maar nog steeds niks hielp..
...
Dit is dus wat je te zien krijgt ⬇️
:strip_exif()/f/image/EuSLLNvVfChKgBjukQzfvCJh.jpg?f=fotoalbum_large)