Dames en Heren,
Ik heb een probleem en ik kom er niet uit.
Laatst heb ik mijn vorige systeem opnieuw geinstalleerd, na installatie viel het mij op dat de computer bij het inloggen van windows vastloopt. Als er daarna een programma wordt opgestart dan loopt hij opnieuw vast.
Mijn vorige systeem:
i7 13700K
Z790 asus ddr4
64GB ddr4 3600MHZ
Nvidia Geforce 3070TI
990 pro 1TB NVME
970 EVO 1TB NVME
970 500GB NVME
Ik heb daarna windows opnieuw geinstalleerd en het euvel bleef.
Vervolgens dacht ik, laat ik mijn systeem maar upgraden maar ook met mijn nieuwe systeem incl. verse windows installatie blijft hij het zelfde doen, dit is inmiddels mijn nieuwe systeem:
i7 13700K
Z790 MSI gaming DDR5 (Nieuw)
64 GB ddr5 6000MHz (Nieuw)
Nividia Geforce 4070 (Nieuw)
990 pro 1TB NVME
970 EVO 1TB NVME
970 500GB NVME
Cooler-master 850W voeding (Nieuw)
Beide systemen blijven heel cool en ruim onder 60 graden op full load.
Uiteraard met een compleet schone installatie van windows. Op de verschillende schijven. Wel merk ik dat ik soms wat kleine witte streepjes willekeurig in het beeld heb. Ik moet dan mijn beeld aan en uit doen. Hij loopt dan ook vast maar de streepen zijn dan wel weg?
In beide systemen het geheugen 1 voor 1 getest en gereboot, verschillende testen gedraaid maar hier komt helemaal niets uit. Opgestart met de USB apparaten eruit, maakt ook geen verschil.
Ik ben echt ten einde raad. Ik hoop dat iemand hier de oplossing heeft, want ik wordt echt helemaal gek hiervan.
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb een probleem en ik kom er niet uit.
Laatst heb ik mijn vorige systeem opnieuw geinstalleerd, na installatie viel het mij op dat de computer bij het inloggen van windows vastloopt. Als er daarna een programma wordt opgestart dan loopt hij opnieuw vast.
Mijn vorige systeem:
i7 13700K
Z790 asus ddr4
64GB ddr4 3600MHZ
Nvidia Geforce 3070TI
990 pro 1TB NVME
970 EVO 1TB NVME
970 500GB NVME
Ik heb daarna windows opnieuw geinstalleerd en het euvel bleef.
Vervolgens dacht ik, laat ik mijn systeem maar upgraden maar ook met mijn nieuwe systeem incl. verse windows installatie blijft hij het zelfde doen, dit is inmiddels mijn nieuwe systeem:
i7 13700K
Z790 MSI gaming DDR5 (Nieuw)
64 GB ddr5 6000MHz (Nieuw)
Nividia Geforce 4070 (Nieuw)
990 pro 1TB NVME
970 EVO 1TB NVME
970 500GB NVME
Cooler-master 850W voeding (Nieuw)
Beide systemen blijven heel cool en ruim onder 60 graden op full load.
Uiteraard met een compleet schone installatie van windows. Op de verschillende schijven. Wel merk ik dat ik soms wat kleine witte streepjes willekeurig in het beeld heb. Ik moet dan mijn beeld aan en uit doen. Hij loopt dan ook vast maar de streepen zijn dan wel weg?
In beide systemen het geheugen 1 voor 1 getest en gereboot, verschillende testen gedraaid maar hier komt helemaal niets uit. Opgestart met de USB apparaten eruit, maakt ook geen verschil.
Ik ben echt ten einde raad. Ik hoop dat iemand hier de oplossing heeft, want ik wordt echt helemaal gek hiervan.
Alvast bedankt voor de moeite.