.bin, .cue, welke burnsofties?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
.bin en .cue files.. kan'k die enkel branden met cdrwin? Of zijn er nog andere progsels die't aankunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-07 08:33
Op zondag 09 september 2001 00:09 schreef poohbeer het volgende:
.bin en .cue files.. kan'k die enkel branden met cdrwin? Of zijn er nog andere progsels die't aankunnen?
Ik unpack ze eerst met isobuster en dan brand ik ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoF
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

EoF

fireburner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Nero:

file - burn image
en dan de .cue openen...

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fireburner roeleert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CDRWIN gaat ook goed!!
maar ik gebruik altijd FireBurner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

deze staat wel in de FAQ

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
er zijn er echt veel die het aankunnen om bin's en cue's te fikken, iizelf gebruik nero, en soms gewoon isobuster om ehm te busten. Maar volgens mij kunne easycd creator en clonecd het ook aan

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat in de F A Q !

Die is er niet voor niets!

Waarom gebruikt niemand die nou ff voordat ie een nieuw topic over zoiets simpels gaat openen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-09 13:54
nero.. gewoon file -> burn image -> (ff all files kiezen) -> .cue openen.
als die begint te zeuren dat die de .bin niet kan vinden, ff .cue openen met wordpad ofzo, en ff gehele pad invullen
(c:\download\iso\blaat.bin ipv blaat.bin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:03
Burndrive en blindread/blindwrite kan ook bin/cue ann.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unix' cdrdao kan ook .cue/.bin branden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Er zeggen hier een paar mensen dat't met Nero kan.
Heb'k dan een speciale extentie of zoiets nodig?
Nu weigert mijn nero (5.5) toch echt wel om .cue files te slikken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[search=bin cue]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zondag 09 september 2001 02:26 schreef DMaarten het volgende:
Waarom gebruikt niemand die nou ff voordat ie een nieuw topic over zoiets simpels gaat openen :(
Waarom lees jij de vraag niet een keer fatsoenlijk voor je om de faq gaat roepen?!
Ik vraag ANDERE progsels die't aankunnen dan cdrwin, en raad een keertje wat er in de FAQ staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 09 september 2001 15:26 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Waarom lees jij de vraag niet een keer fatsoenlijk voor je om de faq gaat roepen?!
Ik vraag ANDERE progsels die't aankunnen dan cdrwin, en raad een keertje wat er in de FAQ staat.
Voor iemand met zoveel posts als jij zou je ook mogen verwachten dat je de search zou gebruiken. Hier zijn al zoveeeel topics over geweest, even door die draadjes lopen en je hebt ze zo allemaal gevonden.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 15:44
Je moet dus het vollediga pad in de .cue zetten.

Dan kan je hem openen in Nero als je *.* ipv *.nrg uitkiest.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Voor het nageslacht:

Met Nero 5.5 die .cue file openen lukte niet,
rechtstreeks de .bin file wel.

edit: na't aanpassen van die .cue file (verwijzing naar het juiste path van de .bin file) gaat het via de .cue file ook.

thx guys.

vlasbaard: net ook ontdekt :) thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zondag 09 september 2001 15:31 schreef LuNaTiC het volgende:

Voor iemand met zoveel posts als jij zou je ook mogen verwachten dat je de search zou gebruiken. Hier zijn al zoveeeel topics over geweest, even door die draadjes lopen en je hebt ze zo allemaal gevonden.
Laatste opmerking voor we in een flamepje of welles/nietes-spel ontaarden:

Je moest ook weten dat ik absoluut anti search ben.. er bestaat op GoT geen inefficienter middel om tot een oplossing te komen.
Komt ook nog eens bij dat GoT toch gemaakt is om vragen te stellen.. als we een search willen doen kunnen we elk antwoord wel op google vinden maar wie wil got nu redirecten naar google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik ben in ieder geval niet op een flame uit, maar het is gewoon een soort van policy dat je eerst zelf iets zoekt voordat je een vraag stelt. Leuk dat je antisearch bent, maar daarmee had je het wel gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zondag 09 september 2001 15:47 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik ben in ieder geval niet op een flame uit, maar het is gewoon een soort van policy dat je eerst zelf iets zoekt voordat je een vraag stelt. Leuk dat je antisearch bent, maar daarmee had je het wel gevonden.
om eerlijk te zijn heb'k de search zelfs gebruikt (nadat hier iemand de rechtstreekse link naar de search gaf) maar daar kwam geen ander windows proggie uit dan cdrwin. Ik ga echt geen 50 topics doorsnuffelen van elk 7 posts op zoek naar de juiste hoor.. vraag'k het wel effe opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Op zondag 09 september 2001 00:31 schreef razor-x het volgende:

[..]

Ik unpack ze eerst met isobuster en dan brand ik ze :)
dat is imho niet echt slim, het is juist een ISO omdat je dan een exacte kopie hebt van de originele cd. Dit kan zijn vanwege een kopieerbeveiliging, het volume label, manier waarop de cd gebrand is enz. Als je het eerst uitpakt ben je deze info allemaal kwijt.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Op zondag 09 september 2001 15:43 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Laatste opmerking voor we in een flamepje of welles/nietes-spel ontaarden:

Je moest ook weten dat ik absoluut anti search ben.. er bestaat op GoT geen inefficienter middel om tot een oplossing te komen.
Komt ook nog eens bij dat GoT toch gemaakt is om vragen te stellen.. als we een search willen doen kunnen we elk antwoord wel op google vinden maar wie wil got nu redirecten naar google?
dat moet je natuurlijk zelf weten of je de search wilt gebruiken, en GOT is er inderdaad om te vragen. Maar het kan nog wel eens irriterend werken wanneer elke week opnieuw dezelfde vragen gesteld worden, die je ook had kunnen vinden met 10 seconden zoekwerk. no flame intended!!

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
point taken :)
Pagina: 1