Hi, in een Excel overzicht wel ik met vacaturenummers en statussen van kandidaten. Ik zou op mijn hoofdblad, in dit geval 'Vacatureoverzicht' bij de betreffende vacature het aantal kandidaten met de status 'Intake gepland' of 'Voorgesteld' willen tellen. De kandidaten met de statussen staan op blad2 met de naam 'Kandidatenoverzicht'. Zo kan ik namelijk in één oogopslag zien hoeveel kandidaten per vacature zijn voorgesteld en hoeveel intakes er zijn gepland.
Ik heb al lopen stoeien met een aantal formuleren zoals =SOM.ALS maar ik kom er niet uit.
Om het helemaal af te maken zou ik willen dat zodra het aantal kandidaten voorgesteld overeenkomt met hetgeen ik in de kolom 'Aantal voorstellen' staat overeen komt dat deze kolom groen kleurt.
Ik heb al lopen stoeien met een aantal formuleren zoals =SOM.ALS maar ik kom er niet uit.
Om het helemaal af te maken zou ik willen dat zodra het aantal kandidaten voorgesteld overeenkomt met hetgeen ik in de kolom 'Aantal voorstellen' staat overeen komt dat deze kolom groen kleurt.