Apple ID niet toegankelijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurienW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:32
Voorop gesteld , Ja ik had netjes alle gegevens moeten noteren, herstel account etc. moeten invullen, maar daar waren de meeste nog niet mee bezig in 2011.

Wat is het geval:
Ik heb 2011 een ipad 1 gekocht en toen ook een Apple account aangemaakt.
Later vervangen door een Air (ja inmiddels ook oud)
Hierbij heb ik vast wat gegevens in moeten vullen en mogelijk ook account herstel informatie moeten instellen.
Nu is het volgende het geval.
Ik heb dus een account waar ik het wachtwoord van weet.
De ipad is gewoon nog ingelogd met dit account.
Ook kan ik inloggen op icloud, echter als ik naar mijn AppleID wil gaan moet ik mijn account voorzien van MFA.
Hiervoor heb ik de antwoorden op de herstel vragen nodig welke ik schijnbaar niet kan beantwoorden.
Of ik hier onzin heb ingevuld of niet is denk ik even niet relevant, ik denk dat ik nog wel weet wat mijn eerste auto was ;) maar deze antwoorden zijn blijkbaar niet juist.
Als ik op iforgot webpagina aangeef dat ik mijn herstel vragen wil herstellen krijg ik direct een melding dat dit niet mogelijk is omdat er onvoldoende informatie is.
Ook vanaf de ipad kan ik nog bepaalde informatie aanpassen van het Apple ID zoals de adres gegevens.

Ik heb al contact gehad met Apple en die geven aan het ook niet te weten, dus in zo verre de hoop al een beetje opgegeven. Nu kan dat natuurlijk sterk afhangen van de persoon welke je spreek dus dacht gooi hier toch ook nog eens een balletje op.
Wat bij mij knaagt is namelijk dat ik een account heb waarvan ik de gebruikersnaam / wachtwoord heb. Toegang heb tot het e-mail adres waar deze aan gekoppeld is. Een device heb welke hiermee ingelogd is en een in het account een telefoon nummer staat waar ik ook op te bereiken ben, maar ik geen volledige toegang kan krijgen tot dit account.

Misschien iemand die iets vergelijkbaar heeft gehad of misschien een Apple medewerker die wel een oplossing weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het Topic onderwerp is: Apple ID niet toegankelijk maar in de tekst geef je aan wel gewoon in te kunnen loggen, wat is er nou precies aan de hand, is er een bepaald doel wat je wilt bereiken? Want als Apple je niet met de security questions kan helpen zal dat hier ook niet gaan.

Wat misschien wel kan, als je inderdaad kunt inloggen, is je data overzetten naar een nieuw AppleID, voor zover data uit 2011 nog relevant is dan tenminste.

Online lees ik wel meer mensen die de security questions “vergeten” zijn maar wel het wachtwoord hebben en daar lijkt geen goed antwoord voor. Apple zegt dit

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 18-03-2024 23:08 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans