v-hals t-shirts voor een man met buik :7 :Y)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-09 21:45
Hello!

Alright, deze (inmiddels) vrij dikke gozer zoekt nieuwe zwarte t-shirts, gemiddelde lengte met XXL-3XL. Ik vind de meeste t-shirts echt ruk zitten. De combo van breed geschouderd, maar ook dikgebuikt met een gemiddelde lengte zorgt toch echt voor vreemde fits.

Mijn eisen:
- 100% katoen
- regular fit
- v hals

Iemand wat merken die ze aan kunnen raden?

Liefst niet te duur. Doel is wel weer afvallen, maar goed in de tussentijd moet ik ook m'n huisje uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:33
Son of a Tailor. Kun je ze op maar laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Geen enorme buik hier, maar wel bovengemiddeld.
Ik draag sinds een klein jaartje katoenen shirts van True Classic. Ooit gevonden via een advertentie op Facebook of Instagram denk ik, maar dit zijn serieus fijne shirts. Vallen fijn ruim, zonder overdreven lang of wijd te worden. Wel even opletten, want je kunt ook een naar stretch stofje bestellen en die wil je niet.

Te bestellen via hun eigen website, levertijd is wel een week of 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 11:21
Timmert schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 19:45:
Ik draag sinds een klein jaartje katoenen shirts van True Classic. Ooit gevonden via een advertentie op Facebook of Instagram denk ik, maar dit zijn serieus fijne shirts. Vallen fijn ruim, zonder overdreven lang of wijd te worden. Wel even opletten, want je kunt ook een naar stretch stofje bestellen en die wil je niet.

Dit was ook wat ik wilde posten. Geen ervaring mee zelf, maar veel advertenties van gezien op Insta, die precies beloven wat jij vraagt (brede schouders met buik(je)). Het uitproberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:22

Deathchant

Don't intend. Do!

Timmert schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 19:45:

Heb je dan ook een linkje ernaar?
Zijn dat deze waar 1 tshirt gewoon 39 euro kost?? https://www.trueclassictees.com/en-nl/collections/t-shirts

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
T-shirts van McNeal, te koop bij de Peek & Cloppenburg. Rond de 15 euro per shirt en ook grote maten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Deathchant schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 17:01:
[...]

Heb je dan ook een linkje ernaar?
Zijn dat deze waar 1 tshirt gewoon 39 euro kost?? https://www.trueclassictees.com/en-nl/collections/t-shirts
Die ja. Een 3-pack is overigens goedkoper.
Misschien vind je het veel geld, maar ik loop liever voor 2 tientjes meer in een fijn shirt, dan in een slobbermodel.

Moet overigens toegeven dat ik ze niet als ondershirt gebruik, dus ik heb er doorgaans niets overheen. Voor mij is de prijs meer dan ok in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinusch
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 13:51
Zelf heb ik al jaren deze:
https://www.jachensen.nl/...r-fit-zwart-viktor-6.html

Bevallen erg goed, gaan lang mee, zitten lekker, en zelfs op het lab overleven ze het aardig :)

... Life is what happens when you are busy planning other things...

Pagina: 1