Wanneer komen ze de PUR-schuim er nog tussen spuiten? Dat maakt de misdaad pas écht compleet. Ik zou zéker niet betalen en ze bovendien aanklagen voor een misdaad tegen de schone bouwkunst.

Hoe lag het voordat Picobello BV aan het hannesen is geslagen? Op deze ene foto zie je maar een half verhaal. Ik zie in ieder geval oude betonnen sneldekpannen en nieuwe betonnen sneldek gevelpannen. Er is dus zondermeer iets meer veranderd dan de oorspronkelijke situatie, anders had het gewoon weer gepast.
Dus vertel jij zelf wel het hele verhaal? Wie heeft de PV-panelen gelegd, waar waren de gevelpannen gebleven? Waarom zijn deze nu vervangen?
1) er waren in de oorspronkelijke situatie geen gevelpannen, er lag dan bijvoorbeeld een
windveer
2) er lag eerder nog een rijtje hele (300mm) of halve (150mm) sneldekpannen tussen. Op de kopgevel was dus een (groter) overstek.
3) De zonnepanelenboer Kun jij verklaren hoe het in vredesnaam mogelijk is dat de kantpannen vlakbij de goot wél
bijna in de sluiting van de oude pannen liggen en hoger op het dak er meerdere centimeters tussen zitten? heeft je zonnepanelenboer (al wat langer geleden) al lopen kloten? Het lijkt wel of er van alles verdraaid ligt.
4) Waarom past het op de voorgevel wel? Daar liggen geen PV-panelen?
Bij de nokvorsten is overigens ook broddelwerk afgeleverd. Zo te zien lagen deze oorspronkelijk (decennia geleden) in de specie en zijn ze later (vrij recent) nog slordig met
Flexim nabehandeld. Het is natuurlijk het één of het ander.
Als het mijn dak was ging de hele klerezooi er van af.