Beste forumleden/hallo allemaal,
Mijn naam is Pieter en ben nieuw hier.
Mijn vraag gaat over het volgende:
Ik gebruik een iPhone 11 met daarop met name Apple Music en daar gaat het in dit geval om.
Voor in mijn auto wil ik een iPod 5 gebruiken die in met een USB kabel op het systeem aansluit.
(Bluetooth muziek streamen, wat in mij vorige auto zat, wil niet bij deze auto helaas)
Waarom een model iPod5?
Omdat het multimedia systeem (Opel Mokka met Navi600) om de e.o.a. reden een nieuwer model niet herkent evenals mijn iPhone 11 bedraad.
En nee, het ligt niet aan een update van Opel.
Model 5 herkent het systeem probleemloos maar....
Op mijn iPhone heb ik b.v. 110 muzieknummers staat gedownload en wel.
Als ik de iPod op dezelfde manier instel via iCloud staan ook diezelfde nummers met download op de iPod.
Mooi toch zou je zeggen?
Nou, nee!
De iPod ligt in de auto en als ik de volgende morgen bij de auto kom zijn er opeens van de 110 nummers nog maar een stuk of 25 beschikbaar.
De downloads verdwijnen op de e.o.a. manier?!
Apple help-desk gebeld en een half uur met ze aan de telefoon gezeten maar helaas....
Synchroniseren via iTunes doet wel een bewerking maar bied geen uitkomst.
Alles zit in hetzelfde Apple ID account en alle devices zijn met de meest recente update voor zover dat voor dat model kan.
Mijn Mac draait met High Sierra.
Wie kan mij helpen?
Groet,
Pieter
Mijn naam is Pieter en ben nieuw hier.
Mijn vraag gaat over het volgende:
Ik gebruik een iPhone 11 met daarop met name Apple Music en daar gaat het in dit geval om.
Voor in mijn auto wil ik een iPod 5 gebruiken die in met een USB kabel op het systeem aansluit.
(Bluetooth muziek streamen, wat in mij vorige auto zat, wil niet bij deze auto helaas)
Waarom een model iPod5?
Omdat het multimedia systeem (Opel Mokka met Navi600) om de e.o.a. reden een nieuwer model niet herkent evenals mijn iPhone 11 bedraad.
En nee, het ligt niet aan een update van Opel.
Model 5 herkent het systeem probleemloos maar....
Op mijn iPhone heb ik b.v. 110 muzieknummers staat gedownload en wel.
Als ik de iPod op dezelfde manier instel via iCloud staan ook diezelfde nummers met download op de iPod.
Mooi toch zou je zeggen?
Nou, nee!
De iPod ligt in de auto en als ik de volgende morgen bij de auto kom zijn er opeens van de 110 nummers nog maar een stuk of 25 beschikbaar.
De downloads verdwijnen op de e.o.a. manier?!
Apple help-desk gebeld en een half uur met ze aan de telefoon gezeten maar helaas....
Synchroniseren via iTunes doet wel een bewerking maar bied geen uitkomst.
Alles zit in hetzelfde Apple ID account en alle devices zijn met de meest recente update voor zover dat voor dat model kan.
Mijn Mac draait met High Sierra.
Wie kan mij helpen?
Groet,
Pieter