Advies voor 'n desktop printer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trashgozer
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 14-09 18:04

trashgozer

brb ben ff klagen lol

Topicstarter
Hey! Ik ben op zoek naar een desktop printer om zo factuurtjes, (verzend)labels en overig papierwerk uit te printen. Ik hoef niks in te scannen via deze machine. Ook is printen via WiFi / het netwerk ook wel een beetje een must...

Aan de hand van mijn wensen denk ik dat een laser printer het beste is, omdat ik er niet vanuit ga dat ik kleur nodig heb. Ook print ik echt maar een aantal keer per maand, dus het zou geen probleem moeten zijn om een aantal weken niks te printen. Verder moet ie best onderhoudsvriendelijk zijn of goedkoop zijn qua onderhoud.

Ik heb al een beetje zitten rondneuzen en zag dat HP leuke prijsjes heeft, maar ik heb in het verleden vaak ruzie gehad met HP (printers). Wellicht is Brother iets?

Ik heb echt geen idee waar ik verder op moet letten, wel zou het fijn zijn als dat apparaat goedkoper dan €100 - 150 is.

Jullie hebben vast wel wat ervaring :)

Thanks alvast!

[ Voor 3% gewijzigd door trashgozer op 18-03-2024 17:17 ]

Beste antwoord (via trashgozer op 29-03-2024 09:16)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:07

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d1psaus
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-07 10:18
Ik kan Brother aanraden, een jaar of 10 plezier van gehad (laserprinter, geen kleur). Vervangen voor een Lexmark ivm. Apple Airprint, ook aan te raden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trashgozer
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 14-09 18:04

trashgozer

brb ben ff klagen lol

Topicstarter
d1psaus schreef op maandag 18 maart 2024 @ 17:12:
Ik kan Brother aanraden, een jaar of 10 plezier van gehad (laserprinter, geen kleur). Vervangen voor een Lexmark ivm. Apple Airprint, ook aan te raden :)
Thanks voor de tips! Inderdaad belangrijke vergeten toe te voegen... Zou fijn zijn als ik via WIFI/netwerk kan printen :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:07

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.