Beste Tweakers,
Ik ben sinds enkele weken in het bezit (en gebruik) van (2) hoortoestellen.
Tja, de jaren gaan tellen en dus we worden er niet jonger op.
De hoortoestellen zijn van het merk Phonak.
Model Audéo M50-R.
Ze hebben oplaadbare batterijen (met oplader), een app voor op de smartphone en Bluetooth.
Dmv de bluetooth verbinding kan ik de hoortoestellen koppelen aan mijn smartphone (bv om te bellen), aan mijn tablet (bv om films te kijken) en aan mijn smart-tv (Sony; hoe, moet ik nog uitvogelen).
Wanneer in een groter gezelschap (pakweg >5; bv restaurant, kroeg, meeting, presentatie) is het makkelijk om een losse microfoon op tafel te leggen, of bij iemand op te spelden.
Phonak levert zelf 2 draadloze microfoons: Roger Clip-on en Roger On. Resp. €300 en €1200.
Dit is behoorlijk off-budget.
Ik heb gezocht naar draadloze bluetooth microfoon (clip-on). Tweakers, Media Markt, Cool Blue.
Niks gevonden. Over het algemeen bedraad en behoorlijk groot (tafelmodel).
Google: wat ik vind zijn hand-held microfoons die aan een sound system moeten worden gekoppeld.
Ik blijf verder zoeken, maar ondertussen...
kent iemand zulke microfoons? Heeft er ervaring mee? Enz.
Als je input wordt gewaardeerd.
En bij voorbaat dank voor het lenen van je kennis.
Groet, Ivo
Ik ben sinds enkele weken in het bezit (en gebruik) van (2) hoortoestellen.
Tja, de jaren gaan tellen en dus we worden er niet jonger op.
De hoortoestellen zijn van het merk Phonak.
Model Audéo M50-R.
Ze hebben oplaadbare batterijen (met oplader), een app voor op de smartphone en Bluetooth.
Dmv de bluetooth verbinding kan ik de hoortoestellen koppelen aan mijn smartphone (bv om te bellen), aan mijn tablet (bv om films te kijken) en aan mijn smart-tv (Sony; hoe, moet ik nog uitvogelen).
Wanneer in een groter gezelschap (pakweg >5; bv restaurant, kroeg, meeting, presentatie) is het makkelijk om een losse microfoon op tafel te leggen, of bij iemand op te spelden.
Phonak levert zelf 2 draadloze microfoons: Roger Clip-on en Roger On. Resp. €300 en €1200.
Dit is behoorlijk off-budget.
Ik heb gezocht naar draadloze bluetooth microfoon (clip-on). Tweakers, Media Markt, Cool Blue.
Niks gevonden. Over het algemeen bedraad en behoorlijk groot (tafelmodel).
Google: wat ik vind zijn hand-held microfoons die aan een sound system moeten worden gekoppeld.
Ik blijf verder zoeken, maar ondertussen...
kent iemand zulke microfoons? Heeft er ervaring mee? Enz.
Als je input wordt gewaardeerd.
En bij voorbaat dank voor het lenen van je kennis.
Groet, Ivo