sorry als ik jullie beledigd heb...was niet mijn bedoeling!
ik snap nu ook wel dat ik beter had kunnen zoeken, maar ik ben hier pas een weekje en ik kom ook niet elke dag...dus daar was ik nog niet achter...
bedankt voor iedereen die me geholpen hebben...ik denk dat ik de coolermaster EP5-6I11 ga kopen...deze is beter dan gemiddeld en goedkoop...ben toch niet bereid om al mijn centjes in een pc te steken (vind 3500 al meer dan genoeg

)
de mensen die dit wel doen snap ik heel goed hoor...maar ik persoonlijk vind het jammer van het geld om bijvoorbeeld nu een geforce3 te kopen, als je de geforce 2 gts voor 250 piek kan kopen...
nogmaals excuses aan iedereen die zich beledigd voelt...
(ik wil hier graag vaker komen en een vijandige houding heeft daar geen positieve invloed op

)
en toen ik zei dat ik wel degelijk verstand heb van computers, had ik moeten zeggen 'software'
we maken bij onze opleiding gebruik van o.a flash, director, photoshop, dreamweaver en programmeersoftware voor java/c++
ik heb inderdaad niet zo heel veel verstand van de details van hardware, zoals welke cooler het beste op welk moederbord past e.d., maar daarom vraag ik de expertise van jullie, want we (de mensch in t algemeen) kunnen immers niet alles weten...
en oja...
(tjonge..ben benieuwd hoe lang dit berichtje wordt

)
oja dus...dat 'expert' in mijn vraag was omdat ik dacht dat hiet nog behoorlijk veel newbies zouden zijn (wat niet het geval is...)
hoe dan ook...zie dit als een spijtbetijging (natuurlijk niet te dramatisch opvatten

)
hopende dat ik hier nog welkom ben, verblijf ik...
(och..wat een kak-taal

)
Groetjes,
Martijn (uit Enschede)
p.s: We staan nog achter Boschker hoor (Ajax-fans moeten weten waar ik het over heb...)