Mijn vraag
Ik heb een offerte gekregen voor het installeren van 1 4kW Daikin buitenunit, en 2 binnenunits. (Split lucht lucht om te koelen/verwarmen)
De exacte details uit de offerte:
2 Daikin Perfera binnenunits 1,5kW (500 euro ex btw per stuk)
Daikin Perfera buitenunit 4,0kW (1500 euro ex btw)
Nu heb ik gevraagd om de Perfera om te wisselen voor Stylish units, op prijslijsten die ik online kan vinden zou dit ongeveer 100 euro per binnenunit extra zijn, maar de installateur geeft aan dat het 300 euro per binnenunit ex btw is.
Heeft iemand toegang tot prijslijsten van nederlandse leveranciers of een beeld bij officiele prijzen? Grijze import zou het prijsverschil kunnen verklaren, maar ik heb geen kennis van de airco markt in Nederland.
Ik heb een offerte gekregen voor het installeren van 1 4kW Daikin buitenunit, en 2 binnenunits. (Split lucht lucht om te koelen/verwarmen)
De exacte details uit de offerte:
2 Daikin Perfera binnenunits 1,5kW (500 euro ex btw per stuk)
Daikin Perfera buitenunit 4,0kW (1500 euro ex btw)
Nu heb ik gevraagd om de Perfera om te wisselen voor Stylish units, op prijslijsten die ik online kan vinden zou dit ongeveer 100 euro per binnenunit extra zijn, maar de installateur geeft aan dat het 300 euro per binnenunit ex btw is.
Heeft iemand toegang tot prijslijsten van nederlandse leveranciers of een beeld bij officiele prijzen? Grijze import zou het prijsverschil kunnen verklaren, maar ik heb geen kennis van de airco markt in Nederland.
:strip_exif()/f/image/FH7EmTe2nZr2toafMzydw8Zs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yTl1w3cdVZOphwXC6n046No3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ECHVdvhABfwnQhLdfBFBmDxk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J5jxLeQ16lnTrcUR9PLfKNMW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XOfYCzv6RDaxklsVmJX8jsqY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4x9OM09kPmukGGS0sGU1yqVd.jpg?f=fotoalbum_large)