Dag iedereen,
Ik heb 3 offertes ontvangen van verschillende aanbieders van zonnepanelen. Gezien ik zelf niet zo technisch ben aangelegd zou ik graag jullie mening eens horen.
Ik wil niet per definitie de goedkoopste, wel prijs kwaliteit de beste.:fill(white):strip_exif()/f/image/YFEoKrHgZt6KeyZjVntH0J5Q.png?f=user_large)
zonnepanelen worden over deze 3 vlakken verdeeld.
Ik verwarm met een warmtepomp dus een groot deel verbruik is in de winter.
We hebben ook een elektrische wagen die we thuis opladen dus hier kan wel wat winst inzitten gezien we dit terugbetaald krijgen van het bedrijf./f/image/lGP4cal6XzsKrR94SEHjTTsa.png?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor jullie input!
Ik heb 3 offertes ontvangen van verschillende aanbieders van zonnepanelen. Gezien ik zelf niet zo technisch ben aangelegd zou ik graag jullie mening eens horen.
Ik wil niet per definitie de goedkoopste, wel prijs kwaliteit de beste.
Foto's
:fill(white):strip_exif()/f/image/YFEoKrHgZt6KeyZjVntH0J5Q.png?f=user_large)
zonnepanelen worden over deze 3 vlakken verdeeld.
Beschikbare (dak)ruimte
Schaduw
Geen schaduwJaarverbruik
12000 kwhIk verwarm met een warmtepomp dus een groot deel verbruik is in de winter.
We hebben ook een elektrische wagen die we thuis opladen dus hier kan wel wat winst inzitten gezien we dit terugbetaald krijgen van het bedrijf.
Huidige elektriciteitsaansluiting
3FaseBudget en doel
Niet bepaald. Het doel is voornamelijk om een deel van het verbruik te counteren.Wie gaat het project uitvoeren
De firma met de beste offerteBijhouden van data
Elke firma biedt een bijkomende tool aan voor dit op te volgen.Reeds verkregen offertes
/f/image/lGP4cal6XzsKrR94SEHjTTsa.png?f=fotoalbum_large)
Regio
Belgie Vlaams-BrabantAlvast bedankt voor jullie input!
[ Voor 7% gewijzigd door Niagara op 18-03-2024 15:52 ]
:strip_exif()/f/image/PHjajfeDy6lR6HSWAchzZzGr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eQZTD8dq0pJbfC8JKkXwjAWh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s4C7jj6tL6wQwXxuZ9AiQ5XB.jpg?f=fotoalbum_large)