Is het mogelijk om een 14" als tweede beeldscherm op me comp aan te sluiten en dat er op dat beeldscherm dingen als winamp en mbm op komen?
Met Twin-view moet het wel lukken denk. Ik heb mijn tv er dus op aangesloten. Maar je zou ook een 14 inch monitor erop aan kunnen sluiten.
--> [forum=8] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Jazeker kan dat.Op zaterdag 08 september 2001 23:56 schreef ajampaniki het volgende:
zijn die twinview kaarten niet hartsikke duur. Tis nl voor me tweede systeem dus ik wil er niet te veel aan uit gaan geven. Kan ik niet gewoon een tweede videokaart in me comp pleuruh?
Ik heb een Asus V7100 (
Als je win 98se of me draait kan je alles zo instellen
Verwijderd
Gewoon een goedkope PCI kaart er bij pluggen. Paar tientjes.Op zaterdag 08 september 2001 23:56 schreef ajampaniki het volgende:
zijn die twinview kaarten niet hartsikke duur. Tis nl voor me tweede systeem dus ik wil er niet te veel aan uit gaan geven. Kan ik niet gewoon een tweede videokaart in me comp pleuruh?
Verwijderd
Maar wel uitkijken voor S3 (Virge) kaartjes, want die willen niet werken in win2k als tweede videoplank. 
In 98 werkt het weer wel.
In 98 werkt het weer wel.
maar je kan dus ook gewoon instellen dat je op het ene scherm gewoon je destop krijgt en op de andere alleen mbm en winamp en die shit. En hoe zit het met je muis. Gaat ie gewoon door naar het tweede scherm?
zorg wel dat agp in je bios als eerste videokaart staat, anders ziet het er zo raar uit, gamen via pci en winamp via agp
Dat is niet helemaal waar hoor, Ik heb namelijk een GeForce256DDR (AGP) en een SiS6326 staan. In het BIOS staat de PCI als 1e kaart (als ik dit niet doe weigert de kaart te booten). En toch kan ik de AGP gebruiken voor spelletjes. (voordat spelletje start uitzetten van SiS is genoeg).Op zondag 09 september 2001 12:11 schreef ikbenveldmuis het volgende:
zorg wel dat agp in je bios als eerste videokaart staat, anders ziet het er zo raar uit, gamen via pci en winamp via agp
Verder heb ik ook een 19inch en een 14inch naast elkaar staan, best wel prettig zo nu en dan.
handig om te vermelden, ik draai win2k
Pagina: 1