Het is normaal dat er iets water achter blijft. Hier heb ik ook al eens de circulatiepomp uit elkaar gehad om schoon te maken. Niet lang daarna werd hij weer hoorbaar, maar nog zonder errors. Afkloppen. 
De circulatiepomp zit (net als de afvoerpomp) op de bodem van de machine.
Hoe oud is ie? Misschien heb je er geen last van, maar er is een bekend probleem mbt lekkage, je moet dan een nieuwe siliconen ring plaatsen tussen de bodem van de kuip en het pomphuis.
De circulatiepomp zit (net als de afvoerpomp) op de bodem van de machine.
Hoe oud is ie? Misschien heb je er geen last van, maar er is een bekend probleem mbt lekkage, je moet dan een nieuwe siliconen ring plaatsen tussen de bodem van de kuip en het pomphuis.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Hij is 7 jaar oud. Het verbaasde ons dat het tot boven staat en bruin uitslaat. Misschien maar eens circulatiepomp nakijken.
een maiskorreltje van popcorn had de circulatiepomp verstoord, na vervanging geen ronkend geluid meer.
Na afloop programma staat het water nog steeds 50 cm hoog in matrix - dit lijkt me echter niet normaal. Binnenin niets te zien en geen foutmelding :-s
Na afloop programma staat het water nog steeds 50 cm hoog in matrix - dit lijkt me echter niet normaal. Binnenin niets te zien en geen foutmelding :-s