Toon posts:

cd branden probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer dus een cd te branden maar ik krijg steeds een error onder het branden. eerst skipt hij een liedje en dan kapt ie er mee en dan eject hij de cd. De eerst keer deed hij et bij het 6e liedje en de tweede keer bij het 3e liedje. Ik heb de mp3Žs naar wav geconverteerd met musicmatch jukebox en de cd gebrand met adaptec easy cd creator 4. Weet iemand hoe het komt dat hij er steeds mee kapt. zou het kunnen zijn dat ik verschillende soorten kwaliteit gebruik 128 bit 96 bit noem het maar op. Ook kan ik alle liedjes goed afspelen en lijkt alles goed te zijn Enniewee khoop dat iemand met kan helpen bij voorbaat bedankt

Verwijderd

Probeer Nero 5.5.4.0 eens. Te downloaden via http://www.ahead.de/en/download.htm. Hoef je ook al die trucen met het converteren van MP3 -> WAV uit te halen, dat zit allemaal ingebakken in Nero. *D

Verwijderd

Topicstarter
kzal eem kijken hoe ie daar op reageert. khoop dat het goed gaat want ik zit te branden met cd-rŽs, dus eenmaal verkloot blijft verkloot.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wat voor een error? Misschien moet je de HD eens defragmenteren. Waarom brand je cd mp3z niet rechtstreeks tot audio-cd? Als ik me niet vergis gaat dat met Easy cd Creator 4.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.