Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 15:46
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga video analyse van voetbalwedstrijden doen. Dit zal op locatie zijn bij verschillende voetbalclubs dus ik zal deze laptop mee moeten nemen (hoewel ik me niet zo druk maak over gewicht).

Bij video analyse worden wedstrijden live gecodeerd maar ik wil ook deze laptop gebruiken om de samenvattingen te maken van de wedstrijden. Dus analyse software (NacSport), video bewerken en presentaties geven. Mogelijk heel licht programmeer werk om data te analyseren.

Indien mogelijk wil ik er af en toe een beetje op kunnen gamen (Football Manager en League of Legends) maar dit is niet de primaire eis.

Wat is je budget?
Het liefst maximaal 1500

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Inderdaad zal hij dus veelal mee gaan naar voetbal wedstrijden, hoewel hij bij thuis wedstrijden ook aan het stroom kan. Mogelijk dat een beetje een helder scherm wel welkom is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur voor merk, ik heb wel een voorbeeld gevonden maar ook daarbij is dan de vraag of Lenovo aangeraden wordt door de mensen hier of dat ik naar een alternatief moet zoeken:

https://www.coolblue.nl/p...-5-16aph8-83ar001rmh.html

ik heb ook bijv. HP Omen laptops gezien maar die geven net iets te veel een gamer vibe, maar als die qua prestaties wel beter zijn dan de lenovo is dat absoluut geen dealbreaker

Beste antwoord (via Kaasdipje op 25-03-2024 14:45)

• lalilaloe
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-04 13:28
Kijk ook eens naar ASUS Rog Flow of Zephyrus. Minder gaming vibe en goede performance voor video of gamen. Past ook goed binnen je budget, eigenlijk kan je daar niet mis mee gaan bij dedicated videokaart en Ryzen. Ook de Lenovo die je linkt is goed uitgerust, check wel reviews over de koeling.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• lalilaloe
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-04 13:28
Kijk ook eens naar ASUS Rog Flow of Zephyrus. Minder gaming vibe en goede performance voor video of gamen. Past ook goed binnen je budget, eigenlijk kan je daar niet mis mee gaan bij dedicated videokaart en Ryzen. Ook de Lenovo die je linkt is goed uitgerust, check wel reviews over de koeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 15:46
Ik heb zojuist de HP OMEN 16-xd0760nd besteld.

Hij was in de aanbieding bij bol.com en ik denk dat hij qua specs net wat beter is dan mijn vorige voorbeeld. Ik kan eventueel dit topic updaten met mijn bevindingen binnenkort maar anders kan hij voor mij gesloten worden.