Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-05 05:42
Morgen is die te koop voor een koopje (177 euro via AliExpress).

Ik kan er vrij weinig over vinden, heeft iemand deze in het bezit, hoe bevalt ie?

Wat ik tot dusver weet is dat netflix niet werkt, zwart beeld. (Geen drama voor mij en wellicht een workaround..)
Verder wat google ellende als je geupdate hebt, raden ze af op xda, daarna? ook problemen met taal, half chinees.

De specs zijn geweldig voor de prijs maar misschien zitten er toch teveel haken en ogen aan.

https://www.aliexpress.com/item/1005004389440803.html
Over zo'n 18 uur voor de bovenstaande prijs te kopen als ik het goed begrepen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De product: Xiaomi Pad 6 heeft dezeflde snapdragon 870 en is gewoon hier te koop. Wel 100 euro duurder maar met snellere levering, garantie, netflix ondersteuning, Nederlandse taal en volledige Google ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
RepareerDroid schreef op zondag 17 maart 2024 @ 13:49:
De product: Xiaomi Pad 6 heeft dezeflde snapdragon 870 en is gewoon hier te koop. Wel 100 euro duurder maar met snellere levering, garantie, netflix ondersteuning, Nederlandse taal en volledige Google ondersteuning.
De lage prijs intrigeert mij natuurlijk. Ik denk dat ik 'm ga kopen. Weer wat te spelen, makkelijk te verkopen indien uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-05 22:54
Ik heb zelf de Lenovo Xiaoxin Pad Pro 2022 (Mediatek Kompanio 1300T versie). Het is een geweldige tablet en ben tot nu toe geen apps tegengekomen die niet werken. Netflix werkt en zelfs in HD met Widevine L1.

Bij mij is het overgrote deel gewoon in het Engels. In het begin en later zul je nog wel Chinese berichten ontvangen. Het enige wat in het Chinees is de bestandsbeheerapp, de eigen app store en eigen app store. Ik heb er zelf geen last van. Het enige wat niet helemaal werkt, is het updaten de Google Play Store. Dat moet ik altijd handmatig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Jotyjo schreef op zondag 17 maart 2024 @ 16:50:
Ik heb zelf de Lenovo Xiaoxin Pad Pro 2022 (Mediatek Kompanio 1300T versie). Het is een geweldige tablet en ben tot nu toe geen apps tegengekomen die niet werken. Netflix werkt en zelfs in HD met Widevine L1.

Bij mij is het overgrote deel gewoon in het Engels. In het begin en later zul je nog wel Chinese berichten ontvangen. Het enige wat in het Chinees is de bestandsbeheerapp, de eigen app store en eigen app store. Ik heb er zelf geen last van. Het enige wat niet helemaal werkt, is het updaten de Google Play Store. Dat moet ik altijd handmatig doen.
Ik lees ook dat een andere launcher ook een hoop chinese text weghaalt.

Wbt netflix, geloof dat die niet werkt met de global rom.
Bedoel je FHD? Want HD is natuurlijk het minimale.Youtube schijnt op 2k te kunnen afspelen. Ik lees flarden dus of het allemaal klopt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
Sunrise schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:15:
[...]

Ik lees ook dat een andere launcher ook een hoop chinese text weghaalt.

Wbt netflix, geloof dat die niet werkt met de global rom.
Bedoel je FHD? Want HD is natuurlijk het minimale.Youtube schijnt op 2k te kunnen afspelen. Ik lees flarden dus of het allemaal klopt weet ik niet.
Ik heb de originele Chinese ROM dus gewoon ZUI 14. Die werkt gewoon met Netflix en ik bedoel inderdaad Full HD. My bad. YouTube kan inderdaad op 1440p afspelen. Als je 'm via AliExpress koopt, krijg je vaak een neppe Global ROM die ook geen OTA updates meer ontvangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Jotyjo schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:26:
[...]

Ik heb de originele Chinese ROM dus gewoon ZUI 14. Die werkt gewoon met Netflix en ik bedoel inderdaad Full HD. My bad. YouTube kan inderdaad op 1440p afspelen. Als je 'm via AliExpress koopt, krijg je vaak een neppe Global ROM die ook geen OTA updates meer ontvangt
Okay, ben benieuwd, dus die chinese rom moet ik dus hoogstwaarschijnlijk gaan flashen... bij het booten van die chinese rom kan je wel engels selecteren (ook al is het maar voor de helft vertaald) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jotyjo
Sunrise schreef op zondag 17 maart 2024 @ 17:36:
[...]

Okay, ben benieuwd, dus die chinese rom moet ik dus hoogstwaarschijnlijk gaan flashen... bij het booten van die chinese rom kan je wel engels selecteren (ook al is het maar voor de helft vertaald) ?
Je kan 'm ook via Giztop kopen en dan heb je standaard de Chinese ROM. Dan ben je wel duurder uit, maar die zetten hem voor je op het Engels en installeren al de Google Play Store voor je. Ik zou zeggen dat 90% vertaald is. Alleen eigen apps zoals de bestandsbeheerapp, de Lenovo store en de Lenovo Browser niet.

In de instellingen kan je sowieso de taal aanpassen. Ik zie dat de Lenovo Xiaoxin Pad Pro 12.7 vorige maand een update heeft gehad naar ZUI 15 dus het kan anders zijn dan ZUI 14. ZUI 14 is nog wel gebaseerd op Android 12 in plaats van 13
Pagina: 1