Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn neefjes van 13 en 11 willen graag Fortnite en soortgelijke games spelen op een PC. Mijn doel is om een budget systeem voor ze te bouwen die gemakkelijk upgraded kan worden, mochten ze in de toekomst Triple A titels willen gaan spelen.
Vandaar dat ik heb gekeken naar een basis systeem wat niet bepaald overkill is, aangezien dit vooralsnog niet nodig is, maar wat in de toekomst met een betere GPU/CPU games als nieuwe COD's of GTA 6 kan runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit momenteel in de richting van rond de 700€ te kijken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga een Cooler Master MasterBox 500 hergebruiken voor de build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals aangegeven wil ik een basis voor ze opbouwen die in de toekomst upgraded kan worden, afhankelijk van wat de heren gaan doen qua games. Vandaar dat ik uitkom op onderstaande lijst met de RX-6600 en Ryzen 5 5600.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Ga je overklokken?
Behoudens XMP niet van plan te overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn hoop is of jullie kunnen bevestigen dat onderstaande onderdelen goed in lijn liggen met de wens en budget. Mochten er alternatieve onderdelen zijn die beter passen naar jullie idee dan hoor ik dit natuurlijk graag.
Alvast dank!
Mijn neefjes van 13 en 11 willen graag Fortnite en soortgelijke games spelen op een PC. Mijn doel is om een budget systeem voor ze te bouwen die gemakkelijk upgraded kan worden, mochten ze in de toekomst Triple A titels willen gaan spelen.
Vandaar dat ik heb gekeken naar een basis systeem wat niet bepaald overkill is, aangezien dit vooralsnog niet nodig is, maar wat in de toekomst met een betere GPU/CPU games als nieuwe COD's of GTA 6 kan runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit momenteel in de richting van rond de 700€ te kijken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga een Cooler Master MasterBox 500 hergebruiken voor de build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals aangegeven wil ik een basis voor ze opbouwen die in de toekomst upgraded kan worden, afhankelijk van wat de heren gaan doen qua games. Vandaar dat ik uitkom op onderstaande lijst met de RX-6600 en Ryzen 5 5600.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Ga je overklokken?
Behoudens XMP niet van plan te overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn hoop is of jullie kunnen bevestigen dat onderstaande onderdelen goed in lijn liggen met de wens en budget. Mochten er alternatieve onderdelen zijn die beter passen naar jullie idee dan hoor ik dit natuurlijk graag.
Alvast dank!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 122,90 | € 122,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B550-PLUS | € 121,90 | € 121,90 |
1 | Videokaarten | ASUS Radeon RX 6600 DUAL V2 | € 213,99 | € 213,99 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 28,89 | € 28,89 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM650 (2023) | € 89,43 | € 89,43 |
1 | Solid state drives | Lexar NM710 1TB | € 63,90 | € 63,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 710,91 |