Mijn spiegel hing een paar weken terug op half 7, bleek de beugel aan de achterkant (om hem mee aan de bevestigingshaken te hangen) losgekomen.
Ik heb toen zowel de metalen beugel als de spiegel schoon en vetvrij gemaakt en met dubbelzijdig spiegeltape de boel weer vastgezet. Dat leek robuust, maar nu is het weer losgekomen.
Ik denk nu om er een profieltje op de muur te maken waar de bovenkant van de spiegel op kan rusten als extra support, maar vraag me even af of er nog betere ideeën in de communitity zijn om te zorgen dat hij nu wel permanent blijft zitten.
Bijgevoegd paar foto's.:strip_exif()/f/image/mIZULYHgecaQap4uDD9AykTZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZN57M8YCVNRN9qGATTezlTQu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CbSBvBTUnDUAKt7TCc9BRZ0n.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb toen zowel de metalen beugel als de spiegel schoon en vetvrij gemaakt en met dubbelzijdig spiegeltape de boel weer vastgezet. Dat leek robuust, maar nu is het weer losgekomen.
Ik denk nu om er een profieltje op de muur te maken waar de bovenkant van de spiegel op kan rusten als extra support, maar vraag me even af of er nog betere ideeën in de communitity zijn om te zorgen dat hij nu wel permanent blijft zitten.
Bijgevoegd paar foto's.
:strip_exif()/f/image/mIZULYHgecaQap4uDD9AykTZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZN57M8YCVNRN9qGATTezlTQu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CbSBvBTUnDUAKt7TCc9BRZ0n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q4LMlXYcyv3VMuzA7V5u6T8E.jpg?f=fotoalbum_large)