Logo in handtekening mail donkere modus

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-05 13:59
Beste,

Ik probeer een zakelijke handtekening te maken op mijn Mail (de app) van Apple.

Nu gebruik ik een transparante .PNG, gemaakt via Canva.
En deze afbeelding plak ik in de handtekening, maar deze kleurt niet mee in de donkere modus terwijl ik wel een transparante achtergrond heb gekozen in Canva.

Wat doe ik verkeerd? Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Open de afbeelding eens met Voorvertoning om te controleren of de achtergrond wel echt transparant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMak
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:22
Ik zou denken dat je niks fout doet, mar dat het gewoon een bug is. Of misschien laten ze het wel expres zo. In uw geval de logo zowel op witte en zwarte achtergrond goed werken. Maar dat zal meestal niet gelden. Dus dat ze daarom altijd een witte achtergrond kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04:44
Wellicht dat je mail programma het bestand omzet en de transparantie negeert. Vergelijk een echte verzonden handtekening eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05 21:19
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Tenminste, ik denk dat je bedoelt dat de afbeelding een witte achtergrond houdt wanneer deze op een donkere ondergrond te zien is?

Veel mailprogramma’s negeren op de één of andere manier het alpha-kanaal van een PNG.

Oplossing is mogelijk om te experimenteren met een GIF met alpha-kanaal.

Of zorgen dat je hele mailhandtekening in een div of tabel staat met een witte achtergrond zodat je hele mailhandtekening in een wit blok staat. Dit heb ik uiteindelijk gedaan omdat een donkere achtergrond niet wenselijk was voor het logo en de huisstijlkleuren van mijn mailhandtekening

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |