Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc2
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-10-2024
Hallo,

ik heb de LG OLED55E7N en wil vanaf mijn Android telefoon en/of tablet video casten. De LG heeft Bluetooth, die kan ik in geluidvoorkeuren aanzetten om met een hoofdtelefoon te connecten. Maar ik zie niet hoe ik video van mijn tablet of telefoon kan verbinden om video te casten.

Ik heb geprobeerd de LG met mijn tablet te verbinden. Wanneer ik op m'n tablet in instellingen => bluetootheen een nieuw apparaat wil toevoegen, wordt de LG gezien en verschijnt er een code die ik moet invullen op de LG. Maar op de LG zie ik nergens een venster verschijnen waar dat kan.

Wat mis ik?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android 12 (telefoon / tablet)
Web OS 3.0 (LG)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-05 21:32
Video casten moet je niet via Bluetooth willen doen, daar is Bluetooth totaal niet voor bedoeld. Als het überhaupt al kan.

Casten gaat eigenlijk altijd via wifi, zitten je tv en telefoon/tablet op hetzelfde wifi-netwerk? En wat probeer je te casten? Netflix, YouTube, eigen video's, iets anders?

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 16-03-2024 13:42 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:47
Spiegelen kan via miracast. Vaak is dit beschikbaar met de standaard firmware van een telefoon, bij Samsung bijvoorbeeld heet dit SmartView. Andere mogelijkheid is streamen via dlna.

[ Voor 12% gewijzigd door hcQd op 16-03-2024 14:55 ]