12VHpwr adapter in Bulk versies?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-09 22:57
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe videokaart gekocht op basis van pricewach informatie. Het duurt nog wel een paar dagen voordat hij binnen is. Echter begin ik een beetje te twijfelen of de benodigde 12VHpwr wel aanwezig is bij zogenaamde bulk versies van de kaart. Volgens de pricewatch info wel en wordt als accesoire een 2x PCIe 8-pins naar 16-pins (PCIe 5.0) meegeleverd. (uitvoering: KFA2 GeForce RTX 4070 Ti EX Gamer 1-Click OC (bulk))

Bij de winkel kunnen ze niet aangeven of dit wel/niet geval is en verwijzen ze naar de fabrikant. Ook daar kan ik geen duidelijkheid vinden over deze bulk versies. Dat pootje etc heb ik niet nodig, dat verloopje wel ;)

Iemand enig idee? Het gaat dus om zo'n stekkertje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7__2-ZPbD3GzfkkthdOQWjfSC5c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pnNT5nkyhqywLXNwXF2KDSu4.png?f=fotoalbum_large

Ik heb zelf een prima voeding en ik vind het zonde van het geld en materiaal om die enkel te vervangen omdat ik geen adapterje heb. Als er een tweaker is die er eentje over heeft houdt ik me uiteraard aanbevolen _/-\o_ . Kleine vergoeding is geen probleem.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ik zou gewoon afwachten of als je voeding modulair is een psu naar 16pin kabel bestellen dan heb je maar 1 kabel die vertrekt vanaf de voeding ;)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:24
Beter is een directe kabel tussen voeding en videokaart. Welk merk en type voeding heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderStorm
Uszka schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 00:04:
Beter is een directe kabel tussen voeding en videokaart. Welk merk en type voeding heb je?
Ik heb een semi-modulaire voeding. Exacte type weet ik even niet, maar in ieder geval niet eentje waarvan ik die PCIE 8 pins connectors modulair kan inprikken (en dus ook niet kan vervangen).

zekerheidshalve ga ik wel op zoek naar een adapterje op amazon ofzo. Vanuit de winkel helaas geen duidelijkheid gekregen.

Dank jullie in ieder geval voor de reacties _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:24
Zoek even uit welk merk en type voeding je exact hebt want een >€700 videokaart aansluiten aan een halfbakken semi-modulair onbekend model is zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderStorm
Coolermaster G650M. Heeft in het verleden ook een r9 280x met tdp van 250W+ i.c.m. een veel meer energie slurpende CPU (intel >100W) dan nu (AMD met 65W) getrokken zonder enkel probleem. Een GPU met 285W TDP moet ook vast lukken.

En ja, die PSU is een ouder beestje (jaar of 8 ) maar PC staat hier halve zomer sowieso uit en draait daarnaast enkel een beetje in het weekend en af en toe in de avond. Het is niet dat de PSU op z'n tanden heeft gelopen de laatste paar jaar.

- update -
Kaart is binnen MET een adapter naar 12vhpwr. Geinstalleerd en draait als een tierelier _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door ThunderStorm op 20-03-2024 21:55 ]

Pagina: 1