overstap van android naar apple

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axedax
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-03-2024
Mijn vraag
hallo beste mensen,
graag ontvang ik jullie ervaringen van Android naar apple.
de hoofdreden waarom wil overstappen naar Apple is dat midrange toestellen van android bv: smsg A54 een te grote scherm hebben.
daarom dacht ik aan een midrange iphone se 2022.
ik vraag me af hoe het zit met gebruiksgemak?
en overzetten van accounts etc.

en ook een belangerijk reden, hoe zit het met de gebruiksduur van Apple, of de updates na 5 jaar het toestel nog te gebruiken is omdat ik nu meldingen ontvang van sommige apps dat mijn toestel geen ondersteuning biedt. en ook merk ik steeds vaker dat meerdere apps niet meer volledig functioneren of dat er een foutmelding komt.

alvast bedankt voor de reacties

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je bent niet de eerste met deze vraag, en als je zoekt naar overstappen android ios vind je al heel veel topics over dit onderwerp. Nog een topic over dit onderwerp is wat teveel van het goede, dus deze gaat op slot.

Mocht je na het doorlezen van de voorgaande topics nog met vragen zit mag je een nieuw topic maken. Vul dan wel de volledige template in, en vermeld welke vraag je hebt, en vooral ook wat je zelf al had gezocht en gevonden. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met antwoorden die je zelf al had gevonden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.