Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Al had ik de ruimte persoonlijk max 3 of 4mm aan elke kant gehouden...
13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte
Er zijn richtlijnen voor de breedte-diepte verhouding. Daar zou je bij dit soort brede voegen wel even op moeten letten.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Ik weet nog niet hoe het gaat worden natuurlijk, maar ik zou hier zelf niet heel erg wakker van liggen. 8-9mm in totaal was beter/netter, maar als de kitter nog komt vraag je hem gewoon dat netjes mee te nemen, let niemand meer op.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Beiden heeft niet veel nut en lijkt me ook niet handig, kitten op voegwerk heeft geen toegevoegde waarde.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Beter niet. Kit wil je op 2 kanten laten aanhechten, en niet laten aanhechten op de bodem van de spleet die je dicht; dan gaat ze veel langer mee.dkdkdk schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 22:21:
Kan ik het misschien beter eerst met voegmiddel vullen, bovenkant een beetje uitkrabben en dan laten kitten?
Mede daarom wordt vaak een flexibele rugvulling gebruikt.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.