Ik ben een pas gekocht huis aan het renoveren (bouwjaar 1992), waarbij ik alle muren glad maak met stucpasta. Tot nu toe gaat het goed, maar in een van de kamers zit een hele grote scheur van bijna boven naar beneden, 5cm diep.
Ik heb zoveel mogelijk in de muur gescoord om de scheur open te krijgen. Nu is de vraag wat er nu moet gebeuren om het permanent te repareren. Ik heb al KNAUF Renoband Reparatiemiddel en ROXOLID Voegenband van 20 m x 48 mm. Zou het werken om de scheur op die manier te vullen en te zetten met de ROXOLID of is er een andere aanpak nodig?
In eerste instantie deed ik het met een klein beetje Renoband zonder de scheur te openen en pleisterde ik met stucpasta. Kort daarna ging hij weer open en was hij zichtbaar in de stucpasta. Ik wil dit nu goed doen.
Ik waardeer jullie advies!
:strip_exif()/f/image/OrXvxQX7DjEkYAe4XlUTKA7P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yuoTqI4F457AnzjaTvrnAT0Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CDKkgauwsELJcG3FaYsw3itt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lFZeJagCd1qJlA1160fDeHdJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb zoveel mogelijk in de muur gescoord om de scheur open te krijgen. Nu is de vraag wat er nu moet gebeuren om het permanent te repareren. Ik heb al KNAUF Renoband Reparatiemiddel en ROXOLID Voegenband van 20 m x 48 mm. Zou het werken om de scheur op die manier te vullen en te zetten met de ROXOLID of is er een andere aanpak nodig?
In eerste instantie deed ik het met een klein beetje Renoband zonder de scheur te openen en pleisterde ik met stucpasta. Kort daarna ging hij weer open en was hij zichtbaar in de stucpasta. Ik wil dit nu goed doen.
Ik waardeer jullie advies!
:strip_exif()/f/image/OrXvxQX7DjEkYAe4XlUTKA7P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yuoTqI4F457AnzjaTvrnAT0Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CDKkgauwsELJcG3FaYsw3itt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lFZeJagCd1qJlA1160fDeHdJ.jpg?f=fotoalbum_large)