Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abdellove
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-01 18:31
hoi,
ik heb vorige week via marktplaats een fold 3 gekocht voor mijn zoon...maar nu blijkt ie na ontvangst dat het een live demo unit model is. de koper nog proberen te bereiken maar geen reactie en heb het al aan marktplaats ingediend ivm oplichting.

maar ik wil het gaan fixen en ben wel erachter gekomen om de live demo unit uit te halen en heb daarna officieel samsung firmware ingezet echter kom ik nu niet hoe imei 00000 te kunnen repairen.

ik zie op verschillende sites veel betaal apps maar daar wil ik nog niet aan beginnen en probeer eerst of er andere manieren ervoor zijn om imei repair

zie jullie reactie heel graag hierover

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:39

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Daar zijn wat AT-commands voor, al weet ik niet zeker of die ook op een Samsung werken. Ik weet dat ze vroeger wel op LG's werkten.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:13
Heb je wel de bon erbij gevraagd van de partij op marktplaats? Dan kun je mogelijk Samsung garantie gebruiken. Zonder bon kun je ook bij een van hun support centra langs gaan, maar dan loop je een grotere kans op reparatie kosten.

Zo wie zo altijd op marktplaats vragen om de oorspronkelijke bon erbij, is het niet voor garantie, danwel om te het risico te beperken dat er sprake is van heling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:45

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Het is twijfelachtig of dit (aanpassen van imei) legaal is in Nederland. Tot ik daar wat meer zekerheid over heb gooi ik het topic (tijdelijk) op slot wat aansluit bij eerder gevoerd beleid over dit onderwerp.

Edit: vooralsnog houden we dit aan:

Indien met het wijzigen van een IMEI-nummer wordt geprobeerd te verhullen dat het apparaat door diefstal en/of heling is verkregen kan dit worden aangemerkt als witwassen (artikel 420bis van het Wetboek van Strafrecht)

[ Voor 122% gewijzigd door 13art op 15-03-2024 12:25 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.