Eeuwige n00b
Heb ff een screenshotje gemaakt.. (en nee, het is geen fotoshop voor de mensen die dat denken)
Eeuwige n00b
MS Paint dan?Op zaterdag 08 september 2001 22:40 schreef fazer het volgende:
(en nee, het is geen fotoshop voor de mensen die dat denken)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ja...Op zaterdag 08 september 2001 22:46 schreef Cheatah het volgende:
Is de 1e reply van Demoniac (post nr 2) ook leeg?
Dan zou het misgaan in alle velden met de code tag erin...
vond het al gek dat die leeg was...
Dus alles met [code] werken niet bij mij
Moet ik even kijken of het toevalllig aan mijn instellingen ligt of dat het echt een bug is..
Eeuwige n00b
Nou moet ik quoten of eddditen voordat ik het kan lezenOp zaterdag 08 september 2001 22:50 schreef Cheatah het volgende:
code:
1 Deze is lekker ook leeg :P
Ligt het aan de <blockquote> tag die niet goed werkt hier of zo
Vreemd dat jij daar geen last van hebt...
Eeuwige n00b
Ik zie mijn eigen post niet, omdat jij in je post de [code] tag gebruikt en ik je quote..Op zaterdag 08 september 2001 23:01 schreef Cheatah het volgende:
En een gequote [code] tag? zie je die wel, of zie je nou ook je eigen post niet eens?
wel irritant is dat zeg..
Heb mijn instellingen al bekeken maar ik kan niets vinden wat hier mee te maken zou kunnen hebben..
Eeuwige n00b
een niet zo prettige oplossing is de lettertype die tweakers gebruikt bij het blockquoten te negeren (Tools -> internet options -> accesability -> ignore font styles speciefied on web pages) misschien heb ik het lettertype niet (dat is trouwens (quote uit de source) face=\"verdana, aial, helvetica\") moet dat trouwens niet arial zijn

edit:
iets te voorbarig
edit:
iets te voorbarig
Eeuwige n00b
Hmmm... misschien toch wat vaker rebooten...Op zaterdag 08 september 2001 23:06 schreef Cheatah het volgende:
Misschien dom, maar reboot eens? btw, ik heb build 2462 (nog een beta ja) onder winME
That did the trick..
Maar vind het wel vreemd dat er in de source "aial" staat in plaats van arial
Eeuwige n00b
Pagina: 1