Toon posts:

Een RC5 mail changement probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ja ik heb hier gelezen dat als je een blocks gegrazen hebt dat die dan in buff-out zo staat onder het account ingesteld in de client en als je dan van account veranderd zijn die vorige nog op de oude mail 'ingesteld'.
Ik heb nu bijvoorbeeld 3000units en we (subteam) waren van plan te veranderen naar ander e-mail, en iedereen heeft een XXX aantal units in zijn buff-out.
Heeft er iemand een oplossing voor te zorgen dat alle units geflushd zullen worden op het nieuwe account!

thx

}:O }:O }:O }:O }:O

Verwijderd

Je kunt de e-mail adressen retiren.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ga naar je profile, daar kun je ergens kiezen voor "retire".. dan kies je een mail-adres en dan worden deze adressen samengevoegd! :+

ps. dit kan max 10 keer!

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht max 8 keer maar dat steekt zo nauw niet. Maar ik dacht dus dat alle blocks die ik nu gegrazen hebt geflushd zullen worden op het geretirede address als ik NU pas verander van account en niet flush! Gaan deze op het geretirede adres dan niet verloren zijn?
Of ben ik helemaal mis?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

was verhoogd dacht ik hier pas te hebben gelezen.. ;)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:23
Op zondag 09 september 2001 11:43 schreef Mallo het volgende:
Ik dacht max 8 keer maar dat steekt zo nauw niet. Maar ik dacht dus dat alle blocks die ik nu gegrazen hebt geflushd zullen worden op het geretirede address als ik NU pas verander van account en niet flush! Gaan deze op het geretirede adres dan niet verloren zijn?
Of ben ik helemaal mis?
Alle blokjes die op een van beide adressen binnen komen worden geretired naar het nieuwe adres. Als je dus retired, en je daarna nog op het oude adres flushed worden die gewoon opgeteld bij het nieuwe adres. Ze worden dus gewoon echt samengevoegd naar het nieuwe adres.
Aantal retires is trouwens tegenwoordig schijnbaar 10.

[removed]

Pagina: 1