Mijn vraag:
Ik heb momenteel een schakeling zoals onderstaand schema:
- 220v bewegingssensor (Steinel) met voedingsdraad, nul-draad en schakeldraad
- wisselschakelaar met input via voedingsdraad en input via schakeldraad van bewegingssensor
Op deze manier kan ik met de schakelaar kiezen of ik de lamp continu wil laten branden óf via de beweginssensor.
Handig voor als je 's avonds buiten zit en daarmee niet steeds naar de bewegingssensor hoef te zwaaien om het licht weer aan te doen.
Nu wil ik de schakelaar vervangen door een smart-schakelaar maar krijg eigenlijk niet helemaal voor elkaar wat ik wil.
Heb het al geprobeerd met een Shelly 1 mini Gen3 en een Sonoff miniR4M, maar deze zijn toch niet de juiste schakeling.
Wat zou ik hier wel voor kunnen gebruiken?
:fill(white):strip_exif()/f/image/g7K8C363Tcb6UPtxCODXv0gO.png?f=user_large)
Ik maak gebruik van Homey en Home Assistant
Mvg.,
Onno
Ik heb momenteel een schakeling zoals onderstaand schema:
- 220v bewegingssensor (Steinel) met voedingsdraad, nul-draad en schakeldraad
- wisselschakelaar met input via voedingsdraad en input via schakeldraad van bewegingssensor
Op deze manier kan ik met de schakelaar kiezen of ik de lamp continu wil laten branden óf via de beweginssensor.
Handig voor als je 's avonds buiten zit en daarmee niet steeds naar de bewegingssensor hoef te zwaaien om het licht weer aan te doen.
Nu wil ik de schakelaar vervangen door een smart-schakelaar maar krijg eigenlijk niet helemaal voor elkaar wat ik wil.
Heb het al geprobeerd met een Shelly 1 mini Gen3 en een Sonoff miniR4M, maar deze zijn toch niet de juiste schakeling.
Wat zou ik hier wel voor kunnen gebruiken?
:fill(white):strip_exif()/f/image/g7K8C363Tcb6UPtxCODXv0gO.png?f=user_large)
Ik maak gebruik van Homey en Home Assistant
Mvg.,
Onno