Verwijderd
.. het beheer op gamepoint vinnik nie geweldig, en een admin mod zonder goed oplettende admins heeft weinig zin lijkt me....
Admin-mod op zich houdt natuurlijk geen cheaters tegen 
Oh en GP is echt een server waar ik nooit meer kom.. Het lagt er als de t*ring, er zijn VEEL mensen die cheaten en als jij dan een keer met een p90 een headie hebt wordt je ook verrot gescholden voor cheater enzo
Oh en GP is echt een server waar ik nooit meer kom.. Het lagt er als de t*ring, er zijn VEEL mensen die cheaten en als jij dan een keer met een p90 een headie hebt wordt je ook verrot gescholden voor cheater enzo
gamepointservers zijn de meest lame servers 
er komen wel es goeie players maar die moeten dan meteen weer fakenicken enzo
er komen wel es goeie players maar die moeten dan meteen weer fakenicken enzo
Verwijderd
Zijn nu gelukkig ook admins hoor (like me)
Mij valt et iig wel beetje op dat er minder mensen cheatte (jammer wil bannen
) hopen dat et zo blijft
Mij valt et iig wel beetje op dat er minder mensen cheatte (jammer wil bannen
Ja maar dan krijg je van die situatie zoals gisteravond. Ik was met mijn clan *RSA* aan het spelen op Gamepoint 4. Een public waar bunnyhoppen nog steeds mogelijk is. Omdat ik en mijn clanmaten wel een redelijk niveau CS spelen. Hadden de mensen op die server geen kans. Gelijk roepen dat we cheaten enzo. Wij zeiden voor de gein van ja, dikke aimbot. Maar als ze vroegen waarom zeiden we wel dat we niet cheaten. Maarja, door die admin bot werden 2 maten van mij er wel 4 keer uitgeschupt. Gelukkig kwam ROEL en werden de votekick starters geschupt
Dank aan Roel.
btw. Gamepoint blijft fun en idd ik speel bijna nooit onder mijn echte nick ivm alle cheaters.
Dank aan Roel.
btw. Gamepoint blijft fun en idd ik speel bijna nooit onder mijn echte nick ivm alle cheaters.
Ja ik kwam gister ff op gp, ik had lag van hier tot tokyo, en dat lag niet eens aan IGR
. Echt iedereen had een ping van 2000 voor 10 sec ofzo... een keertje op xs4all ofzo kijken dan maar, want dit lijkt nergens op.
Pagina: 1