UD client, Proxy via Xrouter?

Pagina: 1
Acties:

• goddijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05-2021
Ik merk nu dat het me niet lukt huiswerk te verzenden van mijn UD THINK client. Kan dat liggen aan de proxy settings of is UD down? Ik kan de UD website wel gewoon bereiken. Ik werk via een Xrouter MIH-130A waarmee we met 3 pc's de Internetkabel delen. Als proxysetting is, bij gebruik van die router, nodig proxy.pandora.be op 8080.
Ik heb gezocht op "proxy" maar daar kreeg ik veel teksten maar zo te zien niets dat mij een oplossing geeft...
Weet iemand raad?
Groet!
Frans
www.goddijn.com

Verwijderd

Ik heb helaas geen oplossing voor je, maar weet wel dat de UD site gewoon bereikbaar is (om te flushen en fetchen)...

• goddijn
Okee, thanks, dan weet ik in elk geval dat het hier ergens mis is en niet bij UD, en ik heb intussen "ontdekt" dat rechtsonder op het UD scherm een icoontje is, die met het V-tje erin, vierde van rechts, waar je een menu mee kan openen om o.a. een proxy-setting aan te geven. Ik zal daar eens mee gaan spelen. Groet! Frans

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 22:44 schreef goddijn het volgende:
.... Groet! Frans
Ik wil je helemaal niet afbreken hoor - tenslotte ben je nog nieuw hier op het forum (8 posts zie ik) - maar ik wil je gewoon vriendelijk op iets wijzen :) : de FAQ.

Daarin staat onder andere :
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
ik kan al de hele avond niet flushen, volgens mij is er toch iets niet goed bij UD :?

• goddijn
okee! F.
08 september 2001 23:49 schreef piranha:
[..]Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" [..]

• goddijn
Ah, dan *kan* het toch zijn dat het niet aan ingewikkelde dingen bij mij ligt. Ik heb nog een half stuk huiswerk in de cache zitten, dan zet ik 'm daarmee aan het werk en ga pitten.
08 september 2001 23:52 schreef marble:
ik kan al de hele avond niet flushen, volgens mij is er toch iets niet goed bij UD :?

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 23:52 schreef marble het volgende:
Niets aan de hand hoor, heb net 15min geleden nog een result verstuurd. *D Waarschijnlijk is het gewoon wat druk bij UD...

Verwijderd

ik had vandaag ook problemen om te flushen.. Ik heb het tig keer geprobeerd. Een aantal van me ud slots hebben ook nog de oude client... dus schiet zoizo al niet op :( .
maar naar een keer of 20 proberen is het me uiteindelijk gelukt een wu te flushen...

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:18

Tao

DPC DE_KOMETEN

Mijn 3 PC's proberen al vanaf 16.30 uur te flushen.
Zonder resultaat :( !

Er is volgens het forum een update van de client
(van 2519 naar 2608); vandaar delay.

Met adsl continu online vond ik het niet nodig om UD Monitor te installeren, maar nu ga ik dat ZEKER doen :(.

Diablo3

Pagina: 1