Paneel deuren herstellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkdk18
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 07-07-2024
Hallo, ik heb vorig jaar een appartement in een jaren 30 woning gekocht en ben deze langzaamaan aan het opknappen. Alle deuren zijn ooit van 4 panelen naar 2 panelen gemaakt, met een groot glas.. niet heel mooi. Ik wil er graag weer een vier paneelsdeur van maken. Is dat mogelijk? Of kan ik beter een nieuwe (vintage) deur kopen?

Graag jullie advies!!

Dank

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5t0yOU_8hpa_S-WG61kwU5QNFco=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/QktXZxn9RpGEqOO2VrO7P5Xc.gif?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ugPb1J1JSmK0q1ZxWdxKCh0Xin0=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/QnqbROq8oZ592hMidg4XhChF.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

orf

Dat hangt ervan af hoeveel moeite je erin wil stoppen en of je een beetje handig bent.

Ik zou een plaat triplex van 3,6mm nemen en daar stroken grenen timmerpaneel op lijmen. Profielen voor de overgang van het paneel naar de strook kun je online wel vinden of zelf maken met een freestafel of tafelzaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 10:18

ReseTTim

Chocolate addicted

Meet je deur op, kijk op MP en wellicht vind je voor een mooi bedrag een mooiere deur ;) . Zo te zien heb je sowieso best nog wat werk in deze deur..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-05 18:08
Prima te doen, maar wel tijdrovend.

Ik sluit mij aan bij de MP suggestie. Als je 2e hands deuren kunt kopen die je wel mooi vindt dan scheelt dat alweer een hoop werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkdk18
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 07-07-2024
Bedankt voor de feedback, ik denk inderdaad dat ik een tweedehands deur ga kopen. Zijn een dikke 100 euro, alleen moet ik ze dan nog passend maken en afhangen.. en dan verf afkrabben etc.. genoeg werk dus inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:20
dkdk18 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 19:43:
Bedankt voor de feedback, ik denk inderdaad dat ik een tweedehands deur ga kopen. Zijn een dikke 100 euro, alleen moet ik ze dan nog passend maken en afhangen.. en dan verf afkrabben etc.. genoeg werk dus inderdaad ;)
Maar net wat je nodig hebt, ze werden hier in de buurt vorige week nog gratis aangeboden op MP.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Pagina: 1