Ik zit nu weer ff TV te kijken met me Terratec TVvalue pci kaart, maar nu is het beeld een beetje wazig, ik krijg nl. wat wazige strepen. Ik gebruik Win2k met de Terratec WDM beta drivers, ligt het dan aan de drivers, kaart of is het signaal te zwak en moet ik een versterker kopen (hoeveel kosten die krengen eigenlijk en welke heb ik nodig)
ik had ook zo'n terratec geval gekocht.
na een week heb ik dat ding weg gedaan...dat ding zoop geheugen!
als je pc craste bleef dat tv beeld doorlopen
versterkertje kan je zo bij de gamma halen.. meer dan 70 zal je denk ik niet kwijt zijn...
na een week heb ik dat ding weg gedaan...dat ding zoop geheugen!
versterkertje kan je zo bij de gamma halen.. meer dan 70 zal je denk ik niet kwijt zijn...
AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space
Dat het beeld doorgaat als je PC crasht komt omdat je TV kaart hardwarematig het beeld naar de videokaart stuurt en niet je CPU belast. Mooi he?
WDM drivers met TV kaarten schijnt nog steeds een groot probleem te zijn. Ik heb een Hauppauge kaart en daar zijn ook WDM drivers voor in ontwikkeling. De beta-drivers van Hauppauge zijn ook nog steeds super brak.
Gelukkig levert hauppauge ook 'normale' drivers voor WindowsNT/2000 en die werken perfectemento
Gelukkig levert hauppauge ook 'normale' drivers voor WindowsNT/2000 en die werken perfectemento
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.