Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, ik speel op moment veel FPS games dus wil graag 240hz kunnen runnen. Hoger dan 1440p hoef ik niet te gaan. Ook wil ik mijn VR setup meer gaan gebruiken en heb ik de increase in performance onderhand wel nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2000-2500, ik zal er waarschijnlijk in ieder geval de komende 5 jaar mee doen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Samsung 980 Pro 1 TB uit mijn huidige build ga ik in de nieuwe stoppen, verder betreft het eigenlijk alleen de computer zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb al een lijstje samengesteld onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Helemaal niet, sta open voor alles
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen, zo lang alles maar in de case past ben in tevreden.
Ga je overklokken?
Mogelijk in de verre toekomst, maar nog niet in de planning
Wat verwacht je van ons?
Ik duik eigenlijk in het onbekende dus alle feedback en suggesties zijn meer dan welkom, voor mijn gevoel een redelijke build samengesteld maar het kan zijn dat er dingen tussen zitten die niet ideaal zijn. Ik heb hier in 2015 ook rondgevraagd voor mijn huidige build en deze is echt perfect geweest.
Voornamelijk gamen, ik speel op moment veel FPS games dus wil graag 240hz kunnen runnen. Hoger dan 1440p hoef ik niet te gaan. Ook wil ik mijn VR setup meer gaan gebruiken en heb ik de increase in performance onderhand wel nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2000-2500, ik zal er waarschijnlijk in ieder geval de komende 5 jaar mee doen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Samsung 980 Pro 1 TB uit mijn huidige build ga ik in de nieuwe stoppen, verder betreft het eigenlijk alleen de computer zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb al een lijstje samengesteld onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Helemaal niet, sta open voor alles
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen, zo lang alles maar in de case past ben in tevreden.
Ga je overklokken?
Mogelijk in de verre toekomst, maar nog niet in de planning
Wat verwacht je van ons?
Ik duik eigenlijk in het onbekende dus alle feedback en suggesties zijn meer dan welkom, voor mijn gevoel een redelijke build samengesteld maar het kan zijn dat er dingen tussen zitten die niet ideaal zijn. Ik heb hier in 2015 ook rondgevraagd voor mijn huidige build en deze is echt perfect geweest.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 364,- | € 364,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | € 202,99 | € 202,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4080 SUPER 16G VENTUS 3X OC | € 1.179,- | € 1.179,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 140,18 | € 140,18 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 58,85 | € 58,85 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6400C32 | € 135,29 | € 135,29 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master GX III Gold 850W | € 134,61 | € 134,61 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 99,90 | € 99,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.314,82 | ||