Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylml
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 15-05-2024
Sinds kort kan ik in de play store aankopen doen via mijn provider. Ik ben aangesloten bij Telenet.

Ik wil me graag abonneren voor een maand bij Disney+. Ik heb hier voldoende google-play saldo. Alleen ben ik bang als ik deze zou afsluiten dat ze de volgende maand gewoon facturen via mijn provider.

Kan dit zomaar? Of als mijn saldo op is wordt mijn abonnement dan automatisch opgezegd?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Als je een abonnement neemt gekoppeld aan je provider, wordt die volgende maand automatisch verrekend met je mobiele factuur. Heb je niet genoeg saldo zal je als wanbetaler aangemerkt worden en zal er een incasso gedaan worden geprobeerd.

Als jij een abonnement sluit in de Play Store en volgende maand niet meer wil, moet je die tijdig opzeggen volgens de voorwaarden behorende bij dat abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Wat swh dus al zegt, het wordt NIET automatisch opgezegd, in tegendeel, je kan een meerkost krijgen als je betaling uitblijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:18
Sowieso kun je direct na het aangaan van het abonnement opzeggen, dan houdt het na één maand vanzelf op.