Zojuist kwam ik erachter dat het scherm van mijn MacBook Air M2 een aantal (op het oog) dode pixels heeft. Geprobeerd schoon te maken met een brillendoekje, maar geen resultaat. Daarna kwam ik erachter dat deze deukjes ook zichtbaar zijn als de MacBook uit staat, waardoor het dus niet aan de pixels zelf ligt. NB ik ben hier altijd erg zuinig mee omgegaan dus ik ben er zeker van dat het niet aan broodkruimels of andere gekke dingen ligt. Misschien aan minuscule stofdeeltjes, maar niks meer dan "voorzichtig normaal gebruik".
Gelijk met Apple gebeld en afspraak ingepland. De website van Apple zegt dat er geen garantie op het product meer zit (gekocht bij Apple zelf, eind 2022), terwijl ik op andere plekken lees dat door EU-regelgeving 2 jaar garantie op dit soort producten geboden wordt. De Apple-medewerker aan de telefoon bleef hier nogal vaag over, en de conclusie was dat de garantie afhangt van de aard van het probleem. Kan iemand hier verder licht op schijnen?
Gelijk met Apple gebeld en afspraak ingepland. De website van Apple zegt dat er geen garantie op het product meer zit (gekocht bij Apple zelf, eind 2022), terwijl ik op andere plekken lees dat door EU-regelgeving 2 jaar garantie op dit soort producten geboden wordt. De Apple-medewerker aan de telefoon bleef hier nogal vaag over, en de conclusie was dat de garantie afhangt van de aard van het probleem. Kan iemand hier verder licht op schijnen?
:strip_exif()/f/image/9VccYICJsB8csGsqGvzOZChE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Jixreme op 13-03-2024 15:44 ]