Van ATX (Fractal North) --> Small Form Factor (Fractal Tera)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodo033
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 22-11-2024
Hoi,

Ik weet niet of dit de goede plek is op dit forum om dit te posten.
Maar zoals in de titel al zegt, ik wil graag van mijn Fractal North wisselen naar een fractal Terra. Omdat ik tegenwoordig om kamers woon en ik hier niet heel veel ruimte heb voor de grote case van mijn huidige pc.

Mijn huidige pc: Case: North, CPU: 7700X, Mobo: Gigabyte B650 Gaming X AX, RAM: Gskill Ripjaws S5, GPU: Intel Arc A770 LE, Cooler: Thermalright PA, PSU: Seasonic 750W Focus.
Hoe raden jullie aan om mijn huidige onderdelen te vervangen en of ik hier nog redelijk wat geld voor kan krijgen. Ik weet dat ik mijn mobo, koeler en PSU moet vervangen (en natuurlijk de case).
Welke onderdelen voor een redelijk laag budget, het liefst voor de verkoopprijs van de huidige onderdelen of iets daarboven, raden jullie aan?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:55
Dat lijkt me echt heel erg zonde van het geld, je hebt deze PC recent gemaakt aan de onderdelen te zien, dan schrijf je mischien 25-30% af. Daarnaast zijn vergelijkbare ITX onderdelen duurder, om voor €700-800 iets te maken wat qua prestaties in de buurt van wat je nu hebt lukt niet, zeker in een dure kast als de Terra...

[ Voor 8% gewijzigd door martyw op 13-03-2024 18:50 ]