Wij blijven last hebben van laagfrequent geluid in onze woning. Een brom/zoemtoon dag en nacht om gek van te worden. Het ergste s nachts we kunnen er niet van slapen. We hebben mogelijks een idee vanwaar het zou kunnen komen , doch moeten nu bewijzen vinden. Buren beweren dat het niet van hun kan komen. :(en werken niet echt mee ... Nu heb ik vernomen dat je mogelijks het programma specsaver nodig hebt, een windows computer en een externe microfoon. Of het programma audacity ? Nu heb verschillende vragen. Zit er iemand hier op het forum die me op weg kan helpen qua instellingen van dat programma spectrum lab ? Tweede vraag welke microfoon zou ik moeten aankopen ? Die geschikt is om lfg geluid op te nemen. En kan zo een microfoon ook uitwijzen uit welke richting het geluid komt en mogelijks bevestigen dat het van bv huis X komt ? Kort samengevat iemand die gekend is met lfg en hoe te registreren. Of bestaat er iets anders om te meten vanwaar het geluid komt , camera met kleuren of zo ? Die aangeeft langswaar het geluid binnenkomt maar ook vanwaar het komt ?
[ Voor 11% gewijzigd door Marcella4 op 13-03-2024 02:04 ]