Laptop refubished top

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technician-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:59
Voor mijn bedrijf en mensen die thuis gaan werken aan boekhouding, excel en zulks wil ik laptops hebben die een fantastische prijs kwaliteit hebben omdat ze refurbished zijn of overjarig.

Wat ga je met je laptop doen?
Kantoorwerk

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Lang werken, dus goed toetsenbord groot oogvriendelijk scherm

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil eigenlijk veel kwaliteit voor weinig geld.
Zeg €500 per laptop, dus ook snel vervangbaar
De eigenlijke prestaties hoeven niet groots te zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee deze niet.
Mijn eigen Dell uit een toplibe gaat heel lang op de accu dat is heel fijn. Maar deze blijven meestal ad lader.
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Dell
HP probook
Lenova ken ik niet maar schijnt goed te zijn in prijs/kwaliteit.

[ Voor 31% gewijzigd door Technician- op 12-03-2024 23:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:44
Nieuwe Inspiron 3520 bij Dell 449,10
https://www.dell.com/nl-n...AtWGEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Nieuwe Lenovo V15 G3 IAP 492,86
https://maxict.nl/lenovo-...m=cpc&utm_source=tweakers

Wat heb je zelf al gevonden?

[ Voor 21% gewijzigd door Zatara op 13-03-2024 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:49
Over hoeveel laptops hebben we het? Heb je ook nagedacht over security en de eventuele datagevoeligheid?

Wat als de laptop stuk gaat, hoe snel moet een laptop vervangen moeten kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07

Tazzios

..

Ik lees 'thuis lang kantoor werk voor bedrijf' wat lever je nog meer aan de medewerkers mee naast de laptop om een ergonomische werkplek te faciliteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technician-
Zelf bomen en geen bos haha

Ook mooie tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technician-
Tazzios schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 08:03:
Ik lees 'thuis lang kantoor werk voor bedrijf' wat lever je nog meer aan de medewerkers mee naast de laptop om een ergonomische werkplek te faciliteren?
Dat is de vraag toch niet :P

Ik vind 3 uur per dag al lang

[ Voor 5% gewijzigd door Technician- op 13-03-2024 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07

Tazzios

..

Technician- schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 08:05:
[...]

nee, maar zo hoort dat nou eenmaal volgens de tweakers etiquette . :+

Bij een juiste thuiswerkplek gebruik je het toetsenbord van de laptop zelf meestal niet maar alleen het scherm. Daar zou je je eisen ook op aan kunnen passen.

"Lang werken, dus goed toetsenbord groot oogvriendelijk scherm"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Technician- schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 08:05:
[...]

Gezien er op het belangrijkste gereedschap van je medewerkers al flink bespaard wordt, zal er verder weinig interesse/geld zijn om ze te voorzien van een werkplek die aan de wettelijke eisen voldoet.

https://nl.indeed.com/car...achter-beeldscherm-zitten

Even één van de richtlijnen overgenomen, waar al uit blijkt dat er een los toetsenbord of los scherm nodig is. Het goedkoopste is dan een verstelbare laptopstand en een los toetsenbord.

Een goede werkplek heeft gewoon een losse monitor en toetsenbord. Bovendien zijn medewerkers bewezen productiever als er 2 schermen zijn.

En er zijn wettelijke regels en er zijn richtlijnen die een bepaald doel voor ogen hebben. Je hoeft de richtlijnen niet precies te volgen, als je maar minimaal het doel bereikt wat bij de richtlijn staat.
Richtlijnen werkplek
Naast de wettelijke voorschriften zijn er een aantal algemeen geldende richtlijnen voor de inrichting van een werkplek:
Beeldscherm en toetsenbord mogen bij gebruik van meer dan twee uur per dag niet aan elkaar vast zitten. De laptop moet in dat geval voorzien zijn van een los beeldscherm of een los toetsenbord.
Dus de overheid vindt die 3 uur ook al lang, meer dan 2 uur zelfs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technician-
White Feather schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 08:35:
[...]

Gezien er op het belangrijkste gereedschap van je medewerkers al flink bespaard wordt, zal er verder weinig interesse/geld zijn om ze te voorzien van een werkplek die aan de wettelijke eisen voldoet.

https://nl.indeed.com/car...achter-beeldscherm-zitten

Even één van de richtlijnen overgenomen, waar al uit blijkt dat er een los toetsenbord of los scherm nodig is. Het goedkoopste is dan een verstelbare laptopstand en een los toetsenbord.

Een goede werkplek heeft gewoon een losse monitor en toetsenbord. Bovendien zijn medewerkers bewezen productiever als er 2 schermen zijn.

En er zijn wettelijke regels en er zijn richtlijnen die een bepaald doel voor ogen hebben. Je hoeft de richtlijnen niet precies te volgen, als je maar minimaal het doel bereikt wat bij de richtlijn staat.

[...]

Dus de overheid vindt die 3 uur ook al lang, meer dan 2 uur zelfs.
Dat snap ik allemaal wel maar ik heb (nog) een mini bedrijfje (voor het personeel).
En mijn zusje gaat wat boekhouding voor me oppakken en die heeft al een thuiswerkplek.
Maar die wou ik alle benodigde software leveren op een laptop.
Als het bedrijf net zo hard groeit als nu. Dan is er over 3 maanden een kantoor waar ik een optie op heb. En dan zal er zeker geïnvesteerd worden in super stoelen en sta bureaus en dergelijke.

Voorbeeld, ik heb ook werkbussen en daar laat ik een stoel op maat inbouwen van recaro ass op de bereider. En ik kies voor automaat e.d.
gereedschap mogen ze zelf kiezen, ook duur spul.
Vind ik belangrijk.
Maar voor nu wil ik een paar laptops en niet gelijk voor €1500 pst.
Zo rustig aan bouw ik dat op
Pagina: 1