Voor mijn bedrijf en mensen die thuis gaan werken aan boekhouding, excel en zulks wil ik laptops hebben die een fantastische prijs kwaliteit hebben omdat ze refurbished zijn of overjarig.
Wat ga je met je laptop doen?
Kantoorwerk
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Lang werken, dus goed toetsenbord groot oogvriendelijk scherm
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil eigenlijk veel kwaliteit voor weinig geld.
Zeg €500 per laptop, dus ook snel vervangbaar
De eigenlijke prestaties hoeven niet groots te zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee deze niet.
Mijn eigen Dell uit een toplibe gaat heel lang op de accu dat is heel fijn. Maar deze blijven meestal ad lader.
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Dell
HP probook
Lenova ken ik niet maar schijnt goed te zijn in prijs/kwaliteit.
Wat ga je met je laptop doen?
Kantoorwerk
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Lang werken, dus goed toetsenbord groot oogvriendelijk scherm
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil eigenlijk veel kwaliteit voor weinig geld.
Zeg €500 per laptop, dus ook snel vervangbaar
De eigenlijke prestaties hoeven niet groots te zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee deze niet.
Mijn eigen Dell uit een toplibe gaat heel lang op de accu dat is heel fijn. Maar deze blijven meestal ad lader.
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Dell
HP probook
Lenova ken ik niet maar schijnt goed te zijn in prijs/kwaliteit.
[ Voor 31% gewijzigd door Technician- op 12-03-2024 23:47 ]