Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 00:38

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik ben al weken verwikkelt in een absurde strijd om bij mijn geld te komen bij <knip>. Al enige maanden krijg ik een melding dat ik mijn documenten moet updaten als ik inlog op de site of app. In het begin even weggewuifd, want wilde alleen wat checken. Maar nu ik bij mijn centen wil word het opdringerig.

Prima, ik heb niks te verbergen, dus ik upload mijn ID welke ik ook heb gebruikt tijdens het aanmaken van de rekening. Moet goed zijn toch? Uh nee. Na een paar dagen wordt hij geweigerd. Waarom? Zeg het maar.

Ok, dan maak ik nieuwe foto's ervan, kan gebeuren. Dus ole, nieuwe toegestuurd. Paar dagen later geweigerd. Reden? Zeggen ze niet.

Bovenstaande moet je even 3 keer herhalen, want ja, dat is wat ik ook gedaan heb. Alles geweigerd, maar me een reden geven waarom?

Dus ok, ala, dan gaan we maar bellen. Hele lieve meid en dacht echt met me mee. Haar hond blafte wel de hele tijd er door heen, maar och, ik ben een dierenvriend. Na veel wikken en wegen zag ze het ineens. Mijn achternaam was niet goed gespeld en ja, dat zou het wel eens kunnen zijn. Pfewww, foutje kan gebeuren. Dus ze wijzigt mijn achternaam conform de legitimatie die ik haar persoonlijk heb toegestuurd (??) en dan moest ik maar inloggen op de website en het hele gedoe weer even overnieuw doen. Prima, ben de moeilijkste niet.

Dus met dat ik net op had gestuurd, krijg ik ineens een bericht van <knip> dat mijn account weer open is. Het kruiste elkaar net met de milisecone. Maar goed, wat kan er fout gaan? Nou, dat je weer bericht krijgt dat je document is afgewezen (en god mag weer weten waarom) en dat je account weer is afgesloten 8)7

Dit speelt dus al een maand of twee en we hebben het hier niet over een paar centen. Ik heb bij hun een aardig bedrag gestald. En ik begin nu toch aardig pislink te worden. Vandaar deze topic, want dit mogen de mensen best weten dat er een raar balletje gespeeld wordt.

To be continued

[ Voor 0% gewijzigd door Ardana op 12-03-2024 23:34 . Reden: Naming and shaming is niet de bedoeling. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Weer bellen en zorgen dat je die hele lieve meid weer aan de lijn krijgt. Na je telefoontje iets langer wachten zodat er meer dan een milliseconde tussenzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
sypie schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:02:
Weer bellen en zorgen dat je die hele lieve meid weer aan de lijn krijgt. Na je telefoontje iets langer wachten zodat er meer dan een milliseconde tussenzit?
Probleem is dat deze lieve meid gewoon thuis de telefoontjes aanneemt en echt wel mee denkt met de klant, want ze was echt hulpvaardig, maar ze de bevoegdheden niet heeft, want dat doe afdeling KYC in spanje. En die zeggen gewoon, DENIED en daar moet je het mee doen. Echt heel bizar

Ik heb zelfs een ander document geprobeerd (paspoort), maar ole (zo doen ze dat toch in Spanje?) DENIED.

[ Voor 8% gewijzigd door Yzord op 12-03-2024 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 21:45

Barrycade

Through the...

Al enige maanden krijg ik een melding dat ik mijn documenten moet updaten als ik inlog op de site of app. In het begin even weggewuifd, want wilde alleen wat checken. Maar nu ik bij mijn centen wil word het opdringerig.
Als je het spel wil spelen maar je niet wil houden aan de spelregels moet je niet raar opkijken als het bedrijf ook niet meer wil spelen.

Dus accepteer dat je een gratis bank heb gekozen en je dus iets meer werk moet gaan uitvoeren om bij je geld te komen. Maar realiseer je dat je door de verzoeken te negeren je jezelf verdacht hebt gemaakt in hun KYC frame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of deze bank onder de nederlandse bankregels valt maar anders kan je bij het kifid aankloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Barrycade schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:07:
[...]

Als je het spel wil spelen maar je niet wil houden aan de spelregels moet je niet raar opkijken als het bedrijf ook niet meer wil spelen.

Dus accepteer dat je een gratis bank heb gekozen en je dus iets meer werk moet gaan uitvoeren om bij je geld te komen. Maar realiseer je dat je door de verzoeken te negeren je jezelf verdacht hebt gemaakt in hun KYC frame.
Sorry? Ik negeer niks en ik help gewoon mee met wat ze vragen. Maar soms vink ik die irritante popup weg omdat ik financiele gegevens nodig heb. Eigenlijk niet eens relevant. En ze bieden zelf de optie aan om het later bij te werken, dus hoezo verdacht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:57
Yzord schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 22:56:
Ik ben al weken verwikkelt in een absurde strijd om bij mijn geld te komen bij <knip>. Al enige maanden krijg ik een melding dat ik mijn documenten moet updaten als ik inlog op de site of app. In het begin even weggewuifd, want wilde alleen wat checken. Maar nu ik bij mijn centen wil word het opdringerig.
Maandenlang vraagt de bank om je gegevens, maar maandenlang negeer je het. Nu heb je stront aan de knikker en ligt de schuld bij de bank.

Dit is echt een geval van 'ik rijd altijd te hard, maar nu heb ik een boete en dat is niet eerlijk'. _O-

[ Voor 1% gewijzigd door Ardana op 13-03-2024 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:10:
ik weet niet of deze bank onder de nederlandse bankregels valt maar anders kan je bij het kifid aankloppen.
Daar ben ik nu inderdaad mee bezig, want het loopt de spuigaten uit inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
GioStyle schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:11:
[...]

Maandenlang vraagt de bank om je gegevens, maar maandenlang negeer je het. Nu heb je stront aan de knikker en ligt de schuld bij de bank.

Dit is echt een geval van 'ik rijd altijd te hard, maar nu heb ik een boete en dat is niet eerlijk'. _O-
Uh nee, maandenlang vragen ze het aan me en maandenlang geef ik het ze. Ik had het er niet eens bij moeten zetten want het is niet relevant. Het gaat erom dat als ik er op in ga en dus de documenten toespeel dat deze om rare redenen worden afgewezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je naam is fout gespeld en dat is je niet opgevallen (zelf gedaan?) of je negeert het. Dat kan problemen geven bij belastingaangifte etc. Minder gillen, meer doen en opletten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
gambieter schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:15:
Je naam is fout gespeld en dat is je niet opgevallen (zelf gedaan?) of je negeert het. Dat kan problemen geven bij belastingaangifte etc. Minder gillen, meer doen en opletten.
Mijn naam wordt, als ik inlog, voluit met mijn geboortenamen beschreven en dan mijn achternaam die ik op de website en in de app niet goed kan zien. Ik heb drie geboortenamen en ja sorry, er stond een letter verkeerd na een hele slimme opmerking van de lieve dame want ik had het niet gezien, want ik kan het niet zien.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/8zkJky9J/Screenshot-2024-03-12-at-23-21-01.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 21:45

Barrycade

Through the...

gambieter schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:15:
Even gespiekt en je moet inderdaad je naam invullen (zoals op identiteitsbewijs ). Nu weet ik dat dit ook later in het proces even goed fout kan zoals wij hadden bij andere bank (Revolut) had de voorletter van mijn vrouw van een I in een J overgetypt blijkbaar en kregen we te maken met soort gelijke problemen.

Maar ja wij hadden snel actie genomen en niet het laten versloffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Barrycade schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:22:
[...]

Even gespiekt en je moet inderdaad je naam invullen (zoals op identiteitsbewijs ). Nu weet ik dat dit ook later in het proces even goed fout kan zoals wij hadden bij andere bank (Revolut) had de voorletter van mijn vrouw van een I in een J overgetypt blijkbaar en kregen we te maken met soort gelijke problemen.

Maar ja wij hadden snel actie genomen en niet het laten versloffen.
De fout is door de lieve meid aan de telefoon hersteld en daarna ben ik de KYC weer doorgaan. En dan DENIED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 09:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Het forum is niet voor reviews, daar zijn andere sites voor. Daarom wordt dit topic gesloten.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.